Rolul neuromarketingului în campanii digitale

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 02 martie 2017 474 afişări

Antreprenorul Adrian Enache iniţiază, cu o investiţie de 100.000 de euro, OmniPerform, un business care se focusează pe consultanţa omnichannel, procese şi algoritmi de neuromarketing şi campanii în digital.

Rolul neuromarketingului în campanii digitale

“Voi continua să investesc în digital şi în campanii conduse din mediul digital către offline. Efortul meu se va concentra exclusive pe omnichannel. Prin OmniPerform generăm mesaje potrivite fiecărui utilizator în parte, cu focus pe creşterea calităţii şi relevanţei publicităţii către aceştia. Urmărim micşorarea, pe cât posibil, a retincenţei userului la campaniile publicitare”, declară Adrian Enache, fondator OmniPerform.

OmniPerform este o agenţie de digital care se concentrează pe creşterea cifrei de afaceri şi a profitului clientului, până la comunicarea one-to-one. Folosind tehnologie dezvoltată in-house, agenţia lucrează la maximizarea impactului mesajelor pentru partenerii care investesc bugete mari şi aşteaptă rezultate pe măsură.

OmniPerform deschide poarta către o nouă metodă de lucru în e-commerce şi îşi asumă să câştige doar dacă şi e-commerce-urile au o creştere în cifra de afaceri. “Practic, din momentul auditării contului şi a business-ului, dacă acesta se dovedeşte de încredere şi un proiect pe termen lung, ne asumăm că toate serviciile şi bugetele de marketing să însemne un procent din rezultatele business-ului. Ne dorim să nu devenim un cost ca parteneri, ci un motor de creştere al e-commerce-urilor, dar şi al canalelor digitale ale omnichannel-urilor pe care le asistăm”, spune Adrian Enache.

OmniPerform se concentrează pe următoarele servicii: campanii de comunicare în mediul digital, campanii inbound şi outbound marketing, creşterea ratei de conversie, omnichannel şi e-commerce consultanţă şi dezvoltare, campanii performance media şi ppc, media buying, planning and reporting, loyalty and CRM campaigns, digital asset development (de la website-uri până la campanii sau aplicaţii), user experience, user interface şi webdesign.

Agenţia şi-a propus să train-uiască cel puţin 2.000 de specialişti, manageri şi viitori angajaţi, pentru a alinia şi transparentiza cât mai mult acţiunile agenţiilor de online şi de media. Asta îi va ajuta pe manageri în luarea deciziilor potrivite de business.

Despre OmniPerform

Agenţia de publicitate digitală OmniPerform a fost înfiinţată în februarie 2017. Compania oferă printr-un grup de 20 de angajaţi şi colaboratori externi serviciile de omnichannel, digital şi media, iar CEO-ul şi fondatorul ei este Adrian Enache. OmniPerform îşi desfaşoară activitatea atât la sediu, cât şi prin oferirea posibilităţii de a lucra de acasă (remote).

Investiţia estimată în tehnologie şi deschiderea agenţiei este de aproape 100.000 euro.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe comedymall.ro

6 luni în care solidaritatea a fost cuvântul cheie şi în business 6 luni în care solidaritatea a fost cuvântul cheie şi în business

Trecuseră ani buni de când vorbisem cu un cunoscut om de afaceri. Şi totuşi, în seara de 12 martie, în care ne pregăteam „să ne facem bagajele” din redacţie şi să lucrăm de acasă – pe termen nedefinit – m-a sunat personal.

vezi continuarea
ZF.ro
Cum au reuşit doi antreprenori să readucă la viaţă apa de colonie şi să o transforme într-un produs de lux cu prezenţă în toată lumea Cum au reuşit doi antreprenori să readucă la viaţă apa de colonie şi să o transforme într-un produs de lux cu prezenţă în toată lumea
Cum încearcă grupul Carrefour să îi convingă pe consumatorii locali să bea vinuri româneşti? Prin programul Deschidem Vinul Românesc retailerul aduce în magazine etichete exclusive şi vinuri premium
Mediafax
CCR a respins sesizarea preşedintelui Iohannis: Parlamentul stabileşte data alegerilor parlamentare CCR a respins sesizarea preşedintelui Iohannis: Parlamentul stabileşte data alegerilor parlamentare
Un candidat cere reorganizarea alegerilor de la Sectorul 5, unde câştigător este dat Cristian Popescu Piedone
MonitorulApararii
China celor „patru primăveri” şi a intereselor strategice în Iran China celor „patru primăveri” şi a intereselor strategice în Iran
Construcţia a şase corvete Gowind suspendată de Malaezia. Motive să ne îngrijorăm?
MonitorulPartidelor
Clotilde Armand cere intervenţia Parchetului General Clotilde Armand cere intervenţia Parchetului General
Demisie din partidul condus de Dacian Cioloş
MonitorulSiguranteiCetateanului
Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban
COMENTARIU Valeriu Şuhan Interviu cu un strigoi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.