REVOLUŢIE la Dacia. Cum arată noile modele Logan şi Sandero. Galerie FOTO

Autor: Bogdan Alecu Postat la 07 septembrie 2020 428 afişări

Pentru prima dată în istoria recentă a mărcii Dacia, modelele Logan şi Sandero sunt proiectate pe aceeaşi platformă tehnică cu actualul Renault Clio, ceea ce aduce o adevărată revoluţie în gama constructorului. Spre exemplu, tot pentru prima dată în cazul noilor modele Dacia, portierele nu vor mai "îmbrăca" partea de sus a maşinii, ci vor fi sub plafon, ceea ce înseamnă o mai bună izolare şi un risc mai mic ca acestea să îngheţe iarna.

Afişând dimensiuni exterioare comparabile cu cele ale vehiculelor din generaţia precedentă, acestea oferă, pe lângă design-ul complet nou, un plus de modernitate, de echipamente şi de polivalenţă, fără a uita spiritul şi atributele de fiabilitate ale înaintaşelor – după cum spun cei de la Dacia.

Legat de preţ, oficialii spun că va fi din nou "imbatabil" – "Clienţii noştri îşi doresc în special experienţa unui produs mai bun, la preţul corect".

În ultimii 15 ani, Dacia a parcurs un drum lung, pornind de la un model unic pentru a ajunge la o gamă completă şi diversificată. Devenit un veritabil best-seller, Sandero este, din anul 2017, cel mai vândut model către clienţii persoane fizice din Europa.

Afişând o lungime ceva mai mare decât a modelului precedent, Noul Logan se remarcă prin silueta complet redesenată. Linia uşor descendentă a pavilionului, cu antena radio amplasată în partea din spate a acestuia, precum şi efectul generat de îngustarea graduală a geamurilor laterale conferă vehiculului un aspect dinamic. O serie de elemente estetice ale Noului Logan se regăsesc şi pe noile Sandero şi Sandero Stepway, printre acestea figurând semnătura luminoasă în formă de Y, ecartul redus între roţi şi pasajele acestora, precum şi noul design al mânerelor de uşi.

Noul Sandero beneficiază pe de altă parte de un aspect robust pus în evidenţă de flancurile bine marcate şi de pasajele roţilor generos dimensionate. Personalitatea maşinii este completată de profilul cu linii fluide, ale cărui repere vizuale sunt reprezentate de parbrizul mai înclinat şi de noua formă a pavilionului, aplecat uşor spre spate.  Deşi garda la sol a rămas neschimbată, Noul Sandero pare mai puţin înalt, mai stabil şi mai „aşezat”, datorită ecartamentului uşor mărit şi a roţilor bine dimensionate în raport cu pasajele acestora.

Beneficiind de o gardă la sol supraînălţată, Sandero Stepway este modelul recreaţional polivalent al gamei Dacia. Designul său exterior evocă aventura şi evadarea în natură. Din punct de vedere vizual, diferenţele faţă de noul Sandero sunt de acum mult mai uşor de remarcat. Alături de ornamentele specifice dispuse deasupra proiectoarelor de ceaţă, Noul Sandero Stepway beneficiază de o capotă a motorului cu bosaje proeminente, denumirea modelului fiind vizibilă sub forma unei monograme cromate amplasate în partea de jos a calandrului.

Blocurile optice faţă şi spate ale celor trei modele inaugurează noua semnătură în formă de „Y” a mărcii Dacia. Semnătura luminoasă în formă de "Y" aminteşte de cea prezentă pe modelele Lamborghini. Spre comparaţie, stopurile SUV-ului Duster amintesc de Jeep Renegade.

Datorită acesteia, a treia generaţie a gamei Logan, Sandero şi Sandero Stepway beneficiază de o identitate puternică. Atât în faţă cât şi în spate, blocurile optice sunt reunite de o nervură orizontală, care accentuează impresia de lăţime mai mare a vehiculelor.

Lansarea oficială a celor trei noi modele va avea loc pe 29 septembrie 2020 pentru a descoperi Noul Logan, Noul Sandero şi Noul Sandero Stepway.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
sandero,
mioveni,
dacia,
logan,
modele,
duster,
lamborghini

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.