Record de vânzări pentru Lenovo

Postat la 31 ianuarie 2013 26 afişări

Grupul Lenovo a anunţat rezultatele celui de-al treilea trimestru fiscal, încheiat în 31 decembrie 2012. A fost cel mai bun trimestru din istoria grupului Lenovo. Compania a continuat să crească mai rapid decât piaţa în toate zonele, şi a obţinut vânzări şi profituri record.

Lenovo şi-a continuat avansul către poziţia de lider al pieţei globale de PC-uri şi poziţionarea de jucător global de top în ecosistemul dispozitivelor PC-plus, cu încă un trimestru de vânzări record, de 9.4 miliarde USD, în creştere cu 12 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior.

Timp de 13 trimestre consecutiv, Lenovo a fost producătorul de PC-uri cu cea mai rapidă creştere. Lenovo a fost de asemenea recunoscut de IDC ca fiind cel mai mare producator global de "dispozitive inteligente conectate", precum tabletele, PC-urile şi telefoanele inteligente. în acelaşi timp Lenovo a avut încă un trimestru cu profituri pre-impozitare record 246 milioane USD, ceea ce demonstrează că această creştere rapidă este obţinută în condiţii de creştere a profitabilităţii.

Profiturile Lenovo din al treilea trimestru fiscal au fost de asemenea un record, la nivelul de 205 milioane USD, în creştere cu 34 procente faţă de anul anterior, cu o marjă brută de 11.8 procente. Profitul brut pentru al treilea trimestru fiscal a crescut cu 15 procente faţă de anul anterior, până la 1.1 miliarde USD, în timp ce profitul de exploatare a fost de 243 milioane USD, în creştere cu 26 de procente faţă de anul anterior. Câştigul de bază per acţiune pentru al treilea trimestru fiscal a fost de 1.99 cenţi USD. Rezervele nete de numerar au fost în 31 decembrie 2012 de 4.2 miliarde USD.

În primul trimestru fiscal, livrările globale de PC-uri Lenovo au crescut cu 7.9 procente, până la un maxim istoric al cotei de piaţă de 15.9 procente*, pe o piaţă dificilă care a scăzut cu 7.8 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. A fost al 15-lea trimestru consecutiv în care compania a crescut mai rapid decât industria în ansamblu. Lenovo a câştigat cotă de piaţă în fiecare zonă, pe fiecare categorie de produse şi în fiecare segment de consumatori.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Record,
vânzări,
Lenovo
/actualitate/record-de-vanzari-pentru-lenovo-10535089
10535089
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.