Record de vânzări pentru Lenovo
Grupul Lenovo a anunţat rezultatele celui de-al treilea trimestru fiscal, încheiat în 31 decembrie 2012. A fost cel mai bun trimestru din istoria grupului Lenovo. Compania a continuat să crească mai rapid decât piaţa în toate zonele, şi a obţinut vânzări şi profituri record.
Lenovo şi-a continuat avansul către poziţia de lider al pieţei globale de PC-uri şi poziţionarea de jucător global de top în ecosistemul dispozitivelor PC-plus, cu încă un trimestru de vânzări record, de 9.4 miliarde USD, în creştere cu 12 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior.
Timp de 13 trimestre consecutiv, Lenovo a fost producătorul de PC-uri cu cea mai rapidă creştere. Lenovo a fost de asemenea recunoscut de IDC ca fiind cel mai mare producator global de "dispozitive inteligente conectate", precum tabletele, PC-urile şi telefoanele inteligente. în acelaşi timp Lenovo a avut încă un trimestru cu profituri pre-impozitare record 246 milioane USD, ceea ce demonstrează că această creştere rapidă este obţinută în condiţii de creştere a profitabilităţii.
Profiturile Lenovo din al treilea trimestru fiscal au fost de asemenea un record, la nivelul de 205 milioane USD, în creştere cu 34 procente faţă de anul anterior, cu o marjă brută de 11.8 procente. Profitul brut pentru al treilea trimestru fiscal a crescut cu 15 procente faţă de anul anterior, până la 1.1 miliarde USD, în timp ce profitul de exploatare a fost de 243 milioane USD, în creştere cu 26 de procente faţă de anul anterior. Câştigul de bază per acţiune pentru al treilea trimestru fiscal a fost de 1.99 cenţi USD. Rezervele nete de numerar au fost în 31 decembrie 2012 de 4.2 miliarde USD.
În primul trimestru fiscal, livrările globale de PC-uri Lenovo au crescut cu 7.9 procente, până la un maxim istoric al cotei de piaţă de 15.9 procente*, pe o piaţă dificilă care a scăzut cu 7.8 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. A fost al 15-lea trimestru consecutiv în care compania a crescut mai rapid decât industria în ansamblu. Lenovo a câştigat cotă de piaţă în fiecare zonă, pe fiecare categorie de produse şi în fiecare segment de consumatori.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro