Preturi la joasa altitudine
Parca nici nu mai conteaza numele celui care a spus ca cel mai bun mod de a te apara e sa adopti tactica adversarului si sa-l infrangi cu propriile lui arme. Important e ca strategia e preluata de companiile aeriene traditionale, care au trecut in "frontul atmosferic" al preturilor mici in lupta cu operatorii low-cost.
Parca nici nu mai conteaza numele celui care a spus ca cel mai bun mod de a te apara e sa adopti tactica adversarului si sa-l infrangi cu propriile lui arme. Important e ca strategia e preluata de companiile aeriene traditionale, care au trecut in "frontul atmosferic" al preturilor mici in lupta cu operatorii low-cost.
Iar cum un plan perfect de zbor presupune ca la un numar sporit de curse sa se adauge si preturi bune, operatorii n-au stat prea mult pe ganduri sa se conformeze. "Cred ca cea mai buna varianta este sa oferi clientului ceea ce se cheama «a every day good price» (un pret bun in fiecare zi)", este de parere Rudolphe Lenoir, country manager al Air France Romania, referindu-se la faptul ca pentru un client este important sa gaseasca la compania aeriana preturi cat mai bune, indiferent de momentul in care isi face o rezervare. Potrivit lui Lenoir, numai in ultimul an, preturile curselor Air
"Nu facem asta din cauza ca simtim in ceafa rasuflarea vreunei companii low-cost (zburam alaturi de Blue-Air la
In cazul zborurilor catre Italia, cele doua destinatii promovate cu tarife competitive de catre compania nationala aeriana sunt "acoperite" deja de un an de operatorii low-cost Blue Air si MyAir.
Pe de alta parte, operatorii traditionali spun ca, odata ce se apropie de preturile mici promovate de companiile low-cost, clientii vor pune in balanta si calitatea serviciilor in clipa in care isi vor alege cursa cu care sa zboare. "Multi clienti se uita la pret, dar foarte multi se uita si la servicii, la frecventa zborurilor, la politicile companiei vizavi de anularea zborului", spune Rudolphe Lenoir. "Compania TAROM si-a adaptat tarifele si produsele oferite pasagerilor conform cerintelor de piata. Din aceste motive nu putem decat sa recomandam pasagerilor sa compare toate ofertele existente pe piata si din punct de vedere al raportului calitatea serviciilor/pret", adauga reprezentantii TAROM.
Cursa ofertelor va aduce nu doar un plus de clienti companiilor, dar si o imbunatatire a nivelului general al pietei, dat fiind ca, in acest moment, preturile de pe piata romaneasca "se situeaza inca in plaja superioara a tarifelor fata de restul Europei", potrivit directorului regional al Lufthansa, Stephan Semsch.
In acest moment, piata aeriana din
In urma cu 2-3 ani, estimam ca 3-4% din populatia Europei Centrale si de Est calatoreste frecvent cu avionul, fata de 20-25% in restul Europei. Acum, procentul a ajuns deja la 5-6%, ceea ce este si o dovada a potentialului pe care il are aceasta regiune", mai spune Semsch. Anul trecut, volumul re-zervarilor a crescut cu 25%, ceea ce a plasat
Faptul ca preturile companiilor traditionale se apropie de cele promovate pe segmentul low-cost va face insa ca tarifele sa scada per total, directorul Lufthansa identificand printre motive presiunea exercitata de companiile low-cost si cresterea concurentei din acest sector.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro