Povestea tinerei care a RENUNŢAT SĂ MUNCEASCĂ pentru alţii şi a decis sa deschidă propria afacere. Acum conduce un adevărat imperiu şi îi învaţă şi pe alţii cum să reuşească

Autor: Andra Stroe Postat la 27 septembrie 2019 216 afişări

Povestea tinerei care a RENUNŢAT SĂ MUNCEASCĂ pentru alţii şi a decis sa deschidă propria afacere. Acum conduce un adevărat imperiu şi îi învaţă şi pe alţii cum să reuşească

Nu există o reţetă universal valabilă pentru antreprenorii care vor să pornească un business, însă există anumiţi paşi pe care aceştia îi pot face pentru a-şi asigura un drum mai sigur spre succes. Luisa Zhou, o antreprenoare care a lucrat într-o companie unde era plătită cu 65 de dolari pe oră, a reuşit să pună bazele unui business cu venituri de milioane de dolari în doi ani. Care sunt paşii pe care i-a urmat şi sfaturile pe care le dă altor fondatori de businessuri?

1.Nu aştepta să vină clienţii la tine, mergi singur să îi cauţi

O greşeală des întâlnită pe care o fac mulţi antreprenori este că îşi crează un site fabulous şi apoi se aşează confortabil aşteptând să vină clienţii la ei. Aceasta nu este însă atitudinea corectă. Trebuie să mergi să îţi cauţi singur clienţii. De asemenea, este necesar să faci puţină muncă de cercetare şi să vezi unde îşi petrec clienţii tăi cel mai mult timp în mediul online.

Poate fi Facebook dar la fel de bine poţi să găseşti clienţi inclusiv pe Reddit, Instagram, Youtube, în listele cu podcast-uri, pe forumuri specifice industriei şi multe altele. Te poţi promova postând diverse articole care ştii că sunt de interes pentru ei sau răspunzându-le la întrebări pe teme în care eşti specializat, şi astfel ajungi uşor, uşor să îi cunoşti, să îţi facilitezi interacţionarea cu fiecare şi îi poţi atrage în portofoliul tău.

2.Perfecţionează-ţi produsul cât de mult poţi

După ce te întâlneşti sau interacţionezi cu potenţiali clienţi ajungi să observi mai îndeaproape care sunt nevoile lor, ale pieţei, şi poţi să îţi adaptezi sau să îţi perfecţionezi produsul în funcţie de tot ce ai învăţat de la fiecare. Aşteaptă cât este nevoie înainte de a-l lansa şi, după ce scoţi produsul pe piaţă, urmăreşte în permanenţă testimonialele şi feedback-urile pentru a aduce eventuale îmbunătăţiri.

3. Calculează cu atenţie riscurile pe care ţi le asumi

Dacă vrei să investeşti în publicitate, campanii, reclame sau evenimente, analizează cu atenţie beneficiile şi profitul pe care le poţi avea, precum şi dacă impactul asupra pieţei este unul suficient de mare. Nu investi fără sens!

4.Fă mai mult decât strictul necesar

Indiferent de industria în care activezi, veştile se răspândesc dacă faci o treabă bună. Şi se răspândesc şi mai mult dacă lucrurile merg prost. Având în vedere cât de competitivă este piaţa de business şi că există mulţi jucători consacraţi, trebuie să faci ceva diferit pentru a ieşi în evidenţă şi pentru a atrage clienţi.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
clienti,
business,
antreprenori

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.