Povestea tinerei care a renunţat la cariera de avocat ca să devină vedetă pe internet

Autor: Georgiana Călin Postat la 12 octombrie 2016 1306 afişări

Povestea tinerei care a renunţat la cariera de avocat ca să devină vedetă pe internet

La o primă vedere, Pia Muehlenbeck pare să-şi petreacă cea mai mare parte a timpului călătorind în locuri tropicale, defilând la prezentări de modă sau participând la evenimente glamour. Cu toate acestea, declară că viaţa sa nu este aşa „plină de farmec” cum cred oamenii, conform publicaţiei dailymail.

Fosta avocată în vârstă de 24 de ani, mai nou vedetă pe Instagram şi antreprenoare, spune că activităţile sale zilnice sunt mai diverse şi mai dificile decât fragmentele împărtăşite zilnic pe Instagram cu ei cei 1,4 milioane de fani. „Oamenii se uită pe profilul meu şi consideră că stau toată ziua la plajă, dar, în realitate, există foarte multă muncă în spatele a ceea ce văd ei”, a declarat Muehlenbeck, făcând referire la SLINKII, brandul său de costume de baie. „Este vorba de multă muncă şi dăruire. Îmi petrec foarte mult timp realizând aspectele logistice ale afacerii şi pentru a face totul să funcţioneze”, spune ea. De asemenea, Muehlenbeck recunoaşte că nu doarme mai mult de patru-cinci ore pe noapte şi se trezeşte în fiecare dimineaţă la 5:30 pentru a face yoga sau pilates. De cele mai multe ori face şi exerciţii cardio după-amiaza sau o plimbare de opt kilometri împreună cu câinele său.

În ciuda încercării de a face exerciţiile în mod regulat, Muehlenbeck, care este şi editor pentru publicaţia Grazia, blogger, vlogger şi model, a spus nu există două zile sunt vreodată la fel. „Când faci multe lucruri diferite, este dificil să se menţii o rutină, însă încerc să menţin unele constante în viaţa mea - în primul rând, nu uit niciodată să îmi fac timp pentru mine şi sănătatea mea”, a declarat ea.

Cât despre stilul de viaţă „excentric”, ea a scris  într-o postare pe blog: „Când mă gândeasc că în urmă cu un an voiam să încep o carieră în avocatură... Ce schimbare! De când am absolvit mi-am înfiinţat colecţia SLINKII şi am început să postez pe social media, iar ceva timp mai târziu – aproximativ un an – m-am trezit cu un milion de urmăritori. Din acel moment totul a luat-o razna”, spune femeia care are un număr impresionant de 11.500 de abonaţi pe canalul său YouTube. 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.