Platforma de livrări Coletăria.ro preia numele Packeta, grupul din care face parte, şi suplimentează cu 50% bugetul de investiţii pentru România, până la 3 mil. euro

Autor: Cristina Bellu Postat la 29 iulie 2021 56 afişări

Platforma de livrări Coletăria.ro, parte a Packeta, anunţă că începând din această toamnă va prelua numele grupului din care face parte. Totodată, compania suplimentează cu cel puţin 50% bugetul de investiţii pe plan local, crescând astfel la 3 milioane de euro valoarea investiţiilor alocată anul acesta pentru piaţa din România.

Platforma de livrări Coletăria.ro preia numele Packeta, grupul din care face parte, şi suplimentează cu 50% bugetul de investiţii pentru România, până la 3 mil. euro

Platforma de livrări Coletăria.ro, parte a Packeta, anunţă că începând din această toamnă va prelua numele grupului din care face parte. Totodată, compania suplimentează cu cel puţin 50% bugetul de investigaţii pe plan local, crescând astfel la 3 milioane de euro pentru investigaţii alocate anul acesta pentru piaţa din România.

„Schimbarea denumirii brandului a venit ca un pas firesc, urmare a evoluţiei accelerate înregistrată de Coletăria.ro în ultimii ani. Clienţii nu vor recunoaşte rapid şi clar atunci când fac cumpărături de la orice magazin online din întreaga lume. În acelaşi timp, o singură marcă, Packeta, ne va permite să profite de efect sinergic la cooperarea de marketing cu alte ţări ”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletăria.ro.

În 2020, Coletăria.ro a înregistrat o cifră de afaceri de 4,5 milioane de euro, iar în T1 / 2021 aceasta a depăşit pragul de 40% raportat la cifra de afaceri a anului trecut.

Definitivarea procesului de rebranding vizită şi alinierea serviciilor furnizate în toate ţările în care este prezent compania, lucru care se realizează treptat, ţinând cont de factorii socio-economici de dezvoltare ai fiecărei ţări.

„Romania se regăseşte pe un trend ascendent de creştere din punct de vedere economic, ceea ce va duce la implementări mai rapide de noi servicii şi modalităţi de livrare furnizate de către grupul Packeta în alte ţări. Odată cu unificarea numelui la nivelul întregul grup în Europa, vom beneficia mai uşor de infrastructura tehnologică a platformei şi de aplicaţiile mobile utilizate de către grup, de noi implementări de servicii logistice şi de transport folosite deja cu succes în alte ţări”, explică Alexandr Jeleascov.

Astfel, pe plan local, compania intenţionează să accelereze extinderea reţelei de puncte pick-up şi a numărului de clienţi B2B, deschiderea de noi pieţe externe pentru livrări Cross Border şi dezvoltarea de parteneriate pe segmentele de eCommerce B2B, parteneriate pentru extinderea reţelei de puncte pick-up şi parteneriate cu noi transportatori interni şi externi.

Creşterea numărului de angajaţi reprezintă o altă prioritate pentru operator, proces care va accelera odată cu schimbarea denumirii brandului din Coletăria.ro în Packeta.

Pe parcursul anului trecut, compania şi-a crescut de patru ori numărul de angajaţi, iar pentru 2021 ţinteşte extinderea echipei cu 40 de noi angajaţi, la peste 80 de salariaţi, în funcţie de evoluţia business-ului.

La finalul anului, grupul Packeta estimează afaceri de 204 milioane de euro şi 70 de milioane de colete expediate, cu o valoare totală a acestora estimată la aproximativ 3 miliarde de euro.

De asemenea, compania estimează creşterea numărului de puncte pick-up la 9.000 (5.000 în Republica Cehă).

Creşterea numărului total de depozite va corespunde planurilor de dezvoltare a întregului grup. Vor exista, în total, 43 de depozite cu o suprafaţă totală de 100.000 de metri pătraţi.

Coletăria.ro a intrat pe piaţa din România în urmă cu doi ani şi oferă magazin online on soluţie de a transporta colete. Până în prezent, grup Packeta a transportat mai mult de 20 de milioane de colete, datorită colaborării cu peste 30.000 de magazine online şi selleri şi operează peste 7.200 de puncte pick-up în Europa Centrală şi de Est. Pe lângă soluţia alternativă de livrare în punctele de pick-up, Coletăria.ro este şi o platformă logistică şi oferă magazin online şi soluţie clasică de livrare a coletelor la domiciliu. Magazinele online îşi pot expedia coletele nu numai la nivel naţional, ci şi la nivel internaţional, în toate cele 27 de ţări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, Ucraina, Federaţia Rusă, SUA, Elveţia şi Liechtenstein.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Coletaria,
investitii,
grup,
livrari,
nume,
platforma,
Packeta

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.