(P) CAMPIONII TOMMY HILFIGER ÎN INCLUZIUNE ŞI DIVERSITATE DIN CAMPANIA COLECŢIEI TOAMNA 2020 TOMMY ICONS

Postat la 03 noiembrie 2020 39 afişări

(P) CAMPIONII TOMMY HILFIGER ÎN INCLUZIUNE ŞI DIVERSITATE DIN CAMPANIA COLECŢIEI TOAMNA 2020 TOMMY ICONS

Tommy Hilfiger anunţă lansarea colecţiei Toamna 2020 TOMMY ICONS şi campania aferentă, care se concentrează în jurul temei ”Moving Forward Together” reprezentând incluziunea şi diversitatea. În campania de Toamnă 2020 TOMMY ICONS se regăsesc personaje diverse care reflectă America modernă, toţi pledând în modul lor unic pentru o mai mare incluziune în industrie. Colecţia va fi disponibilă în magazinele TOMMY HILFIGER selecţionate, la nivel global, din noiembrie 2020.

Punându-i sub lumina reflectoarelor pe cei care nu sunt reprezentaţi corespunzător în industria fashion, campaniile TOMMY HILFIGER continuă să aducă în atenţia publicului declaraţii îndrăzneţe despre cum ar trebui să arate moda, sărbătorind şi portretizând cu mândrie modelele care provin din medii diferite, au diverse mărimi, vârste, etnii şi care aleg să-şi exprime personalitatea în moduri diferite. Campania Toamna 2020 TOMMY ICONS este un nou pas în această călătorie, bazându-se pe istoria brand-ului în depăşirea limitelor a ceea ce reprezintă industria modei.

În campania de toamnă 2020 TOMMY ICONS se regăseşte un mix de figuri iconice la nivel global, extrem de inspirator, persoane care transpun consumatorii într-o călătorie a auto-exprimării, prin autenticitatea lor neîngrădită şi încrederea în a fi exact cine sunt. Cei care s-au alăturat campaniei sunt următorii:

• Halima Aden: Un model de culoare de succes, care poartă hijab, şi care prin prisma funcţiei de Diversity Editor în cadrul Vogue Arabia, devine vocea puternică a celor care deseori nu se fac auziţi.  

• Carolyn Murphy: Un puternic susţinător al sustenabilităţii şi un supermodel care sfidează stigmatizarea vârstei în industrie.

• Dilone: Model, actriţă şi activistă, care prin look-ul ei androgin sfidează normele de gen.

• Michaela DePrince: O orfană a războiului civil din Sierra Leone care a devenit o renumită balerină, cunoscută la nivel internaţional.

• Soo Joo Park: Un top model corean – american care susţine extinderea reprezentării BIPOC în industriile beauty şi fashion.

• Jasmine Sanders: Un supermodel cu un background multicultural care încurajează dreptatea socială pe conturile ei de social media.

• Precious Lee: Un model de culoare plus-size, actriţă, scriitoare şi activistă care pledează pentru diversitatea culturală dar şi corporală în industria modei, TV şi film.

• Audrey Hilfiger: Artistă, antreprenor şi activistă care susţine comunitatea LGBTQI+, donând 25% din profiturile de la Centrul Ali Forney pentru susţinerea, protecţia şi dezvoltarea acesteia.

Întruchipând tema ”Moving Forward Together”, set-up-ul campaniei Toamna 2020 TOMMY ICONS a fost Golden Oak Ranch de la Disney, unde fotograful Dan Martensen a reuşit să surprindă şi să celebreze prin forţa imaginii frumuseţea unicităţii culturale. Urmărind direcţia campaniei redată prin acest mix de talente, design-ul colecţiei TOMMY ICONS a fost conceput din perspectiva unui caleidoscop all – American. Colecţia emană o energie modernă care prinde viaţă printr-un stil aventuros, păstrând ADN-ul şi valorile specifice brand-ului.

Prietenii şi fanii brand-ului sunt invitaţi să se alăture conversaţiei în social media folosind #TommyHilfiger şi @TommyHilfiger.

# # #

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord şi Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri şi o reţea extinsă de magazine selecţionate. 

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv şi partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania şi Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru şi o creştere organică, condusă de valori CSR şi de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piaţă, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER şi TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea şi comercializarea de îmbrăcăminte şi îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbaţi, articole de îmbrăcăminte şi îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecţii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale şi îmbrăcăminte de casă), încălţăminte şi accesorii. Prin intermediul unor parteneri licenţiaţi, Tommy Hilfiger oferă produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, şosete, mici articole din piele, articole de uz casnic şi genţi de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim şi încălţăminte pentru bărbaţi şi femei. Colecţia este completată de o varietate mare de genţi, accesorii şi parfumuri.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
campanie,
toamna

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

ALEPH STORY: Muncitori, căutăm patrie. O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Irina Ursu, editor-prezentator STIU, despre afirmaţia lui Florin Cîţu, ministrul Finanţelor, că Ungaria ne fură forţă de muncă

ZF.ro
Este OFICIAL! Un nou brand de modă cu preţuri mici a intrat în România. Reduceri de 80% la peste 3.000 de mărci Este OFICIAL! Un nou brand de modă cu preţuri mici a intrat în România. Reduceri de 80% la peste 3.000 de mărci
Criza accelerează puternic aceste joburi. În ce zonă trebuie să vă uitaţi pentru viitor
Mediafax
Ales primar, fără să ştie. Un politician din Brazilia, aflat în comă indusă din cauza Covid-19, a câştigat alegerile cu 52,6% din voturi Ales primar, fără să ştie. Un politician din Brazilia, aflat în comă indusă din cauza Covid-19, a câştigat alegerile cu 52,6% din voturi
Află care este programul principalelor lanţuri de magazine, în perioada 30 noiembrie - 1 decembrie
MonitorulApararii
1 Decembrie, prin ani. Povestea continuă 1 Decembrie, prin ani. Povestea continuă
Summit al "Procesului de la Berlin" - Plan de creare a unei pieţe economice comune şi a unei Agende Verzi pentru Balcanii de Vest
MonitorulPartidelor
Deputat PNL: Inevitabilul s-a produs Deputat PNL: Inevitabilul s-a produs
Tomac: Nişte golani din politică promovează de câteva zile o mare minciună
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină
Victimă a violenţei domestice ne întoarcem la ei pentru că nu avem alte pârghii. Ce se află în spatele lui ”se va schimba”

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.