OLX se extinde pe segmentul imobiliar: lansează trei noi servicii

Autor: Florin Casota Postat la 21 iulie 2016 473 afişări

OLX se extinde pe segmentul imobiliar: lansează trei noi servicii

De la începutul lunii august, OLX lansează trei servicii  dedicate domeniului imobiliar: pachete comerciale personalizate pentru agenţii, o platformă CRM pentru gestionarea ofertelor, precum şi un site dedicat exclusiv acestui sector.

Astfel, începând cu perioada imediat următoare, agenţiile şi profesioniştii din domeniu vor putea alege pachete de servicii personalizate pentru publicarea de anunţuri noi în cadrul categoriei Imobiliare de pe OLX, preţurile pornind de la aproximativ un euro în funcţie de numărul de oferte încărcate. Pentru români, platforma rămâne una accesibilă. Utilizatorii vor putea să publice până la trei anunţuri gratuite la fiecare 30 de zile.

Totodată, agenţiile imobiliare au la dispoziţie o platformă CRM, AtlaStock, prin care îşi pot gestiona toate anunţurile. Cu ajutorul acesteia, agenţii au informaţii în timp real cu privire la ofertele lor, contractele sau comisioanele aferente tranzacţiilor încheiate. De asemenea, proprietarii de agenţii îşi pot măsura obiectiv performanţele echipelor lor de vânzări. Până în prezent, platforma AtlaStock este folosită de 700 de agenţii din ţară.

“Prin introducerea acestor servicii noi ne propunem să ducem la următorul nivel cea mai extinsă reţea de profesionişti şi cumpărători de proprietăţi din România. Având la bază experienţa locală şi internaţională din cadrul grupului şi în urma feedback-ului primit în ultimele luni din partea clienţilor noştri, venim cu o nouă abordare: agenţii imobiliari vor accesa o soluţie premium dedicată zonei de anunţuri, iar românii se vor bucura de acelaşi serviciu gratuit şi ofertant.” menţionează Sorin Bălan, Head of Real-Estate OLX România.

Tot pentru luna august a acestui an, compania pregăteşte şi extinderea pe nişa sectorului imobiliar prin lansarea unui site dedicat strict acestui domeniu. “Lansarea unei platforme adresate exclusiv zonei imobiliare, respectiv a unei soluţii integrate pentru companii, reprezintă paşii fireşti pe care îi facem pentru dinamizarea pieţei şi oferirea unui serviciu relevant şi util cumpărătorilor şi profesioniştilor din domeniu.“ continuă Sorin Bălan.

În prezent, secţiunea Imobiliare din cadrul OLX este în top 3 cele mai vizitate categorii din cadrul site-ului, cu o medie de 3,5 milioane de vizitatori unici lunari. Peste 173.000 de anunţuri noi sunt listate o dată la 30 de zile.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/olx-se-extinde-pe-segmentul-imobiliar-lanseaza-trei-noi-servicii-15535087
15535087
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: BEST OF. România este pe ultimul loc în Uniunea Europeană şi pe locul 128 în lume la educaţie financiară

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.