Ochelarii Google vor fi produşi de Luxottica, deţinătorul brandului Ray-Ban

Autor: Anca Dumitrescu Postat la 25 martie 2014 62 afişări

Ochelarii inteligenţi ai Google vor fi fabricaţi de Luxottica Group, deţinătorul brandurilor Ray-Ban şi Oakley, în urma unui parteneriat încheiat între cele două companii.

Luxottica, cel mai mare producător de ochelari la nivel mondial, a anunţat că înfiinţează în acest scop echipe de design, dezvoltare şi fabricare a produselor, relatează Bloomberg.

Tehnologia Google Glass include un ecran, cameră video şi sistem audio într-un dispozitiv mic montat pe o ramă de ochelari, la nivelul ochiului.

Google, aflat în căutarea unor noi clienţi pentru serviciile destinate dispozitivelor mobile, a intensificat eforturile făcute pentru a demonstra că ochelarii pot atrage un număr mare de utilizatori.

Dispozitivul a beneficiat de o mare atenţie din partea presei, dar este şi criticat din cauza capacităţii de a înregistra imagini sau de a distrage atenţia utilizatorilor.

"Luxottica are o istorie impresionantă de peste 50 de ani, în care a proiectat, fabricat şi distribuit unele dintre cele mai bine-cunoscute branduri de ochelari. Suntem încântaţi să colaborăm cu ei pentru promovarea Glass pe piaţa ochelarilor inteligenţi", a declarat Astro Teller, directorul Google X, laboratorul unde a fost dezvoltat pentru prima oară dispozitivul Google Glass.

Brandurile Ray-Ban şi Oakley vor fi incluse în colaborarea cu Google Glass, potrivit celor două companii.

Google s-a asociat şi cu asigurătorul Vision Service Plan în vederea pregătirii oftalmologilor pentru ramele Glass cu lentile corectoare de vedere.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
GOOGLE GLASS,
LUXOTTICA,
/actualitate/ochelarii-google-vor-fi-produsi-de-luxottica-detinatorul-brandului-ray-ban-12330117
12330117
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.