NASA a publicat noi imagini INCREDIBILE cu planeta Jupiter

Postat la 31 martie 2017 251 afişări

O sondă de mărimea unui teren de baschet a înregistrat imagini incredibile cu planeta Jupiter.

NASA a publicat noi imagini INCREDIBILE cu planeta Jupiter
Sonda Juno a NASA, lansată în august 2011, a reuşit să ajungă la planeta Jupiter după o călătorie care a durat cinci ani, informează Business Insider. Până în prezent, sonda a realizat imagini cu polii planetei, a detectat nori cu forme bizare şi aurore misterioase şi a scanat în profunzime norii denşi ai planetei.

Juno se deplasează circular în jurul planetei Jupiter, într-un arc larg pentru a minimaliza timpul petrecut în interiorul centurii de radiaţii a planetei. Juno a terminat a cincea manevră de acest fel pe 27 martie, înregistrând nenumărate imagini cu Jupiter, care au fost transmise către Pământ. Acestea vor fi prelucrate şi analizate de către experţii de la sol.

Cititi mai multe pe www.descopera.ro

Citeşte pe Tetelejurnal.ro

Zece poveşti ale unor români care au reuşit. Cum au ajuns să lucreze pentru NASA, în laboratoarele de cercetare ale unor giganţi sau chiar să conducă companii de sute de milioane de dolari Zece poveşti ale unor români care au reuşit. Cum au ajuns să lucreze pentru NASA, în laboratoarele de cercetare ale unor giganţi sau chiar să conducă companii de sute de milioane de dolari

Sunt câteva mii sau poate chiar zeci de mii. Din China în SUA şi din Dubai la Varşovia. Predau la universităţi de top din lume, lucrează pentru NASA sau în laboratoarele de cercetare ale unor giganţi. Sunt antreprenori care au pus bazelor unor start-up-uri peste hotare. Sau sunt executivi care conduc businessuri regionale sau globale de top, cu afaceri de zeci şi chiar sute de milioane de euro. Sunt cei care fac cinste României.

(P) Cum mai stai cu matematica? (P) Cum mai stai cu matematica?
Cum să le dai aşa ceva? O problemă de clasa a 3a i-a băgat în ceaţă pe 90% dintre adulţii care citesc întrebarea. Tu ce înţelegi din asta
Ce fac stewardesele când ajung la hotel. Ce fac stewardesele când ajung la hotel.
Un copil de 12 ani a revelat unul dintre cele mai bine păstrate secrete din lume
Moise Guran a făcut împrumut la bancă şi a jucat toţi banii la bursă: „În 7 ani, de la 50 de milioane de lei vechi...
Excavarea ruinelor unui templu egiptean a scos la iveală o DESCOPERIRE FASCINANTĂ! A stat ascunsă peste 2.000 de ani Excavarea ruinelor unui templu egiptean a scos la iveală o DESCOPERIRE FASCINANTĂ! A stat ascunsă peste 2.000 de ani
Povestea INCREDIBILĂ a adevăratului ''Tarzan'', fiul unei prinţese din Rusia, care s-a retras în sălbăticie în urmă cu 60 de ani
Întorsătură STRANIE la Observatorul Astronomic luat cu ASALT de agenţii FBI pe motiv de EXTRATEREŞTRI. ''Este un risc prea mare''
S-a întâmplat DIN NOU. Un Galaxy NOTE9 a explodat! S-a întâmplat DIN NOU. Un Galaxy NOTE9 a explodat!
APPLE a dat lovitura! Un nou motiv pentru utilizatorii de IPHONE să nu treacă la ANDROID