Lidl Tour estimează pentru acest an o creştere de peste 60% a afacerilor din România, nivel similar cu cel din anul precedent

Postat la 24 iunie 2019 74 afişări

Lidl Tour estimează pentru acest an o creştere de peste 60% a cifrei de afaceri în România, nivel similar cu cel din anul precedent, în condiţiile în care, în cei trei ani de prezenţă pe plan local, operatorul a înregistrat aproape 30.000 de clienţi.

Lidl Tour estimează pentru acest an o creştere de peste 60% a afacerilor din România, nivel similar cu cel din anul precedent

Printre destinaţiile preferate ale românilor se numără România, Turcia, Grecia, Spania sau Italia.

 

Anul acesta Lidl Tour a adăugat noi destinaţii în ofertă, inclusiv croaziere de lux în Alaska sau Patagonia, dar şi circuite în Rusia şi America de Sud. 

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
romania,
lidl,
crestere,
estimare

ALEPH STORY: De ce în Bucureşti nu se pot organiza mai multe concerte sau evenimente sportive, politice, sociale şi chiar economice. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.