Grupul Orange România a realizat în primul semestru o cifră de afaceri consolidată de 766 milioane euro, în creştere cu 44%, în contextul creşterii vânzărilor de echipamente şi al diminuării veniturilor din servicii

Autor: Roxana Rosu Postat la 28 iulie 2022 51 afişări

Grupul Orange România a realizat în primul semestru o cifră de afaceri consolidată de 766 milioane euro, în creştere cu 44%, în contextul creşterii vânzărilor de echipamente  şi al diminuării veniturilor din servicii

Grupul Orange România a realizat în primul semestru din 2022 o cifră de afaceri consolidată de 766 milioane euro, în creştere cu 44% faţă de nivelul din perioada similară de anul trecut, când operatorul a raportat 532 milioane de euro, arată raportul financiar al companiei.

Începând cu 17 februarie 2022, ca urmare a achiziţiei a 54% din acţiunile operatorului de servicii fixe Orange Romania Communications, Orange România a schimbat modelul de raportare a rezultatelor financiare, pentru a se alinia la modelul grupului Orange.

În al doilea trimestru din 2022, cifra de afaceri consolidată (incluzând conţine Orange România, Orange Romania Communications şi Orange Money) a fost de 381 de milioane de euro, cu 42% mai mare decât în aprilie-iunie 2021.

 ”Suntem la mijlocul lui 2022, iar contextul geo-politic şi economic global incert au transformat profund zona de business, dinamismul şi rezilienţa specifice industriei noastre fiind puternic încercate. În acest peisaj atipic, am reuşit să concretizăm multe dintre planurile începute, precum extinderea consistentă a reţelelor noastre, la care s-a adăugat şi o nouă prezenţă 5G în zona de Nord-Est a ţării, sau implementarea unor funcţionalităţi suplimentare pentru canalele digitale şi noile lansări YOXO, înregistrând şi o creştere constantă în zona de B2B. Le mulţumesc echipelor Orange pentru implicarea şi perseverenţa lor, care au asigurat performanţa noastră în tot acest semestru”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România

Potrivit companiei, dinamica pieţei în T2 2022 a fost caracterizată de creşterea vânzărilor de echipamente, în pofida contextului global nefavorabil ce a condus către stocuri scăzute, dar şi de diminuarea veniturilor din servicii, provocate de scăderea ratelor de terminaţie.

La 30 iunie 2022, Grupul Orange oferea servicii mobile către 10,4 milioane de clienţi din România, servicii fixe în bandă largă către 1,3 milioane de clienţi, iar servicii de televiziune prin cablu şi satelit către 1,5 milioane de clienţi.

Pe parcursul trimestrului al doilea din 2022, peste 8.000 de locuitori din 21 de localităţi din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, acoperirea fiind de 98,41% din populaţie.

În acelaşi timp, reţeaua  4GĂ a ajuns la o acoperire de 74,19% din populaţie.

În ceea ce priveşte reţeaua 5G, aceasta este disponibilă din luna iunie şi în municipiul Bacău. Astfel, numărul oraşelor în care clienţii beneficiază astăzi de conectivitate Orange 5G ajunge la 18.

Veniturile totale din servicii pentru companii au continuat să crească în al doilea trimestru din 2022, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Tendinţa a fost susţinută de segmentul IT&C, prin evoluţii pentru serviciile de securitate cibernetică şi cloud.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
orange,
servicii,
crestere,
grup

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.