Gigantul Google a eliminat peste 2 miliarde de reclame care încălcau politicile companiei în 2018 şi elimină peste 6 milioane de reclame în fiecare zi
În 2018, Google a eliminat 2,3 miliarde de reclame care încălcau politici noi sau vechi care guvernează publicitatea online, în medie mai mult de 6 milioane de reclame în fiecare zi, informează compania.
În total, anul trecut Google a introdus 31 de noi politici pentru publicitate. Alături de protejarea utilizatorilor împotriva reclamelor înşelătoare şi abuzive, eforturile Google s-au concentrat pentru a oferi agenţiilor de publicitate un mod facil de a verifica dacă reclamele lor respectă politicile de publicitate. Similar cu Centrul de politici AdSense, în luna aprilie Google va lansa un nou manager de politici în Google Ads, unde vor fi oferite exemple de greşeli de nerespectare a politicilor pentru a sprijini agenţiile de publicitate bine intenţionate şi a uşura crearea şi lansarea de campanii conforme.
O altă ţintă în 2018 au fost entităţile din spatele reclamelor dăunătoare, urmărind eliminarea cauzei. Folosind tehnologie „machine learning”, au fost identificate aproape un milion de conturi ale unor „advertiseri” rău intenţionaţi, de două ori mai mult ca în 2017.