Frunza de promovare turistica seamana cu frunza altora
Ministrul Elena Udrea are incredere in compania de branding care a dat asigurari ca logoul este original si nu incalca dreptul de autor.
Frunza din logoul de promovare turistica a Romaniei este "comentata" puternic in mediul online pentru ca seamana cu simbolurile folosite in alte campanii. Astfel, ea este asociata cu cea a proiectului englezesc destinat autobuzelor ecologice "Change Transport", al carui logo contine o frunza cu roti. O alta asemanare este cu frunza care apare pe bannerul unei campanii a societatii Oltchim. Mai mult, internautii sustin ca frunza in cauza ar fi putut fi cumparata de pe un site pentru suma de 250 de dolari. Ieri, la Shanghai, dupa lansarea brandului turistic al Romaniei, ministrul Elena Udrea a sustinut o conferinta de presa in cadrul careia a fost intrebata daca logoul a fost cumparat de pe internet.
Cititi mai multe pe www.gandul.info
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro