Frunza de promovare turistica seamana cu frunza altora

Postat la 30 iulie 2010 110 afişări

Ministrul Elena Udrea are incredere in compania de branding care a dat asigurari ca logoul este original si nu incalca dreptul de autor.

Frunza din logoul de promovare turistica a Romaniei este "comentata" puternic in mediul online pentru ca seamana cu simbolurile folosite in alte campanii. Astfel, ea este asociata cu cea a proiectului englezesc destinat autobuzelor ecologice "Change Transport", al carui logo contine o frunza cu roti. O alta asemanare este cu frunza care apare pe bannerul unei campanii a societatii Oltchim. Mai mult, internautii sustin ca frunza in cauza ar fi putut fi cumparata de pe un site pentru suma de 250 de dolari. Ieri, la Shanghai, dupa lansarea brandului turistic al Romaniei, ministrul Elena Udrea a sustinut o conferinta de presa in cadrul careia a fost intrebata daca logoul a fost cumparat de pe internet.

Cititi mai multe pe www.gandul.info

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
turism,
Udrea,
brand,
campanie,
logo
/actualitate/frunza-de-promovare-turistica-seamana-cu-frunza-altora-6745116
6745116
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.