EASA a semnalat demult probleme privind regulile de siguranţă aeriană din Germania

Autor: Ioana Bojan Postat la 05 aprilie 2015 117 afişări

Agenţia Europeană de Siguranţă a Aviaţiei (EASA) a atras atenţia privind nereguli în monitorizarea sănătăţii personalului companiilor aeriene din Germania cu mult înainte de prăbuşirea avionului Germanwings, a declarat un purtător de cuvânt al EASA, citat de Deutsche Welle în pagina electronică.

EASA a semnalat demult probleme privind regulile de siguranţă aeriană...

EASA şi-a exprimat preocuparea privind "câteva cazuri de nonconformitate" în ceea ce priveşte regulile de siguranţă aeriană, în special referitor la monitorizarea personalului companiilor aeriene, a afirmat sâmbătă Dominique Fouda.

"Pe baza recomandărilor EASA, Comisia Europeană a lansat, la sfârşitul lui 2014, un proces prin care cerea explicaţii Germaniei", a adăugat el.

CE a confirmat că EASA a descoperit nereguli în cadrul unei revizuiri de rutină a aplicării regulilor privind siguranţa aeriană. "Răspunsurile Germaniei sunt evaluate în prezent", a declarat pentru Reuters o purtătoare de cuvânt a Comisiei. "Face parte dintr-un sistem continuu de supraveghere: rezultatele sunt urmate de acţiuni corective, similar unui proces de audit".

"Oficialii UE au afirmat că autoritatea germană de reglementare în domeniul siguranţei aviatice se confruntă cu un număr redus de personal, care i-ar putea submina abilitatea de a controla companiile şi echipajele, inclusiv de a face controale medicale", a scris sâmbătă Wall Street Journal.

O purtătoare de cuvânt a autorităţii aviatice germane (LBA) a afirmat însă că LBA a răspuns la criticile EASA, iar astfel de verificări au loc de câteva ori pe an.

Monitorizarea sănătăţii şi verificarea personalului companiilor aeriene au intrat în atenţia opiniei publice după ce un avion al companiei Germanwings, care efectua o cursă de la Barcelona (Spania) spre Dusseldorf (Germania), s-a prăbuşit în Alpii francezi la 24 martie, provocând moartea celor 150 de persoane de la bord.

Anchetatorii suspectează că avionul a fost prăbuşit intenţionat de copilotul Andreas Lubitz, care l-a încuiat pe comandant în afara cabinei de pilotaj. Datele obţinute din cea de-a doua cutie neagră a avionului au arătat că Lubitz, în vârstă de 27 de ani, a setat pilotul automat pe o traiectorie descendentă şi în acelaşi timp a mărit viteza aeronavei.

Procurorii germani au afirmat că Lubitz a fost tratat pentru tendinţe sinucigaşe şi depresie în urmă cu câţiva ani, înainte de a deveni pilot. În plus, procurorii au găsit la locuinţa copilotului adeverinţe medicale care îl declarau inapt pentru lucru, valabile inclusiv pentru ziua tragediei, dar Lubitz le-a rupt şi nu şi-a anunţat angajatorii. Joi au apărut informaţii potrivit cărora copilotul Andreas Lubitz a căutat pe Internet date despre sinucidere şi despre uşile cabinelor de pilotaj.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
UE,
GERMANIA,
AVIAŢIE
/actualitate/easa-a-semnalat-demult-probleme-privind-regulile-de-siguranta-aeriana-din-germania-14107369
14107369
comments powered by Disqus
Ambiţia mea este să conduc banca nr. 1 din România Ambiţia mea este să conduc banca nr. 1 din România

Cu o experienţă de peste 15 ani în industria bancară, Bogdan Neacşu, în prezent preşedinte - director general al CEC Bank, a povestit în cadrul celui mai recent eveniment Meet the CEO organizat de Business MAGAZIN cu ce provocări vine meseria de bancher, ce a învăţat din fiecare experienţă avută în cadrul altor instituţii bancare şi cum şi-a propus să îmbine modelul de banking tradiţional al celei mai vechi bănci din România cu transformările venite prin prisma digitalizării.

vezi continuarea
ZF.ro
S-a terminat! Decizia CRUCIALĂ luată de PSD în urmă cu câteva ore. S-a terminat! Decizia CRUCIALĂ luată de PSD în urmă cu câteva ore.
RĂSTURNARE uriaşă de teatru de la unul dintre cei mai mari producători auto. ADIO motoare pe benzină şi diesel. A renunţat complet
ProMotor.ro
Ce se întâmplă când se iau la întrecere un Duster cu un Audi A4 Allroad? Baie de sânge! Ce se întâmplă când se iau la întrecere un Duster cu un Audi A4 Allroad? Baie de sânge!
I-a UMILIT pe polițiștii locali. Un Maybach parcat ilegal nu poate fi ridicat de mașina de tractare!
S-au fotografiat pe capota unui FERRARI, dar nu se așteptau la asta! Acum regretă amarnic
Descopera.ro
Misterul CORPULUI lui Lenin şi EXPERIMENTUL rusesc care durează deja de 90 de ani. ''Zici că se va RIDICA'' Misterul CORPULUI lui Lenin şi EXPERIMENTUL rusesc care durează deja de 90 de ani. ''Zici că se va RIDICA''
PROBLEMA de matematică pe care doar o persoană dintr-o mie o poate rezolva. Majoritatea oamenilor dau ca răspuns numărul 40
VIDEO. Momentul ŞOCANT în care un bărbat îndreaptă un laser către PILOTUL unui elicopter de poliţie aflat în zbor
Go4it.ro
NETFLIX nu mai asigură gratuitate utilizatorilor din România. Ce oferă Netflix în schimb NETFLIX nu mai asigură gratuitate utilizatorilor din România. Ce oferă Netflix în schimb
O companie britanică lansează în 2020 un telefon cu WINDOWS 10. Acesta va putea fi folosit asemeni unui PC
Cum arată adidaşii de 400 de dolari în care Nike a investit multă tehnologie
Csid.ro
Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime
Cum poţi ajuta o femeie care este abuzată
HOROSCOP AUGUST 2019: se anunţă noi câştiguri financiare şi multe relaţii pasagere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.