De unde vine căderea afacerilor Alview? Şeful Allview: Am pierdut o jumătate din venituri pentru că am renunţat deliberat la telefoanele ieftine
În 2018 compania din Braşov mizează pe o stabilizare a veniturilor la nivelul din 2017, afirmă Lucian Peticilă.
Scăderea abruptă a cifrei de afaceri a companiei Visual Fan (Allview) din Braşov, de la 306 mil. lei în 2016 la 157 mil. lei în 2017, a fost provocată în principal de decizia companiei de a ieşi de pe segmentul smartphone-urilor ieftine, care se vindeau în cantităţi semnificative şi care aveau o contribuţie majoră la venituri, dar care nu mai corespundeau cu ambiţiile firmei de a se afirma în noi segmente, cu produse de o calitate mai bună.
„Decizia noastră a fost să nu mai producem smartphone-uri din gama entry, cu display-uri sub 5 inchi, care nu le ofereau clienţilor cea mai bună experienţă de utilizare. Am renunţat la acest segment ştiind că această decizie va aea un efect imediat: scăderea vânzărilor prin intermediul operatorilor de telefonie mobilă. Dar pe termen lung cred că vom avea de câştigat“, a explicat pentru ZF Lucian Peticilă, director general şi proprietar al Visual Fan.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro