Danone România are un nou director de marketing

Autor: Ana Raduta Postat la 09 ianuarie 2012 51 afişări

Danone România a numit-o pe Anca Stroe în funcţia de director de marketing şi membru al Consiliului Director al Danone România.

Anca Stroe are o experienţă de cinci ani în cadrul Danone, începând să lucreze în companie din 2006, ca brand manager pentru Actimel şi Danfruit. în 2009, a devenit brand marketing manager pentru Activia şi Actimel, atât pentru România cât şi pentru Moldova. Anul acesta, Stroe a fost numită brand marketing manager pentru România, Moldova şi Ţările Adriatice, pentru brandurile Nutriday, Casa Bună şi Cremosso. în calitate de director de marketing, Anca va coordona o echipă de 18 oameni.

Anca Stroe şi-a început cariera în marketing şi comunicare în anul 1999 şi a lucrat pentru companii precum Elite România sau Johnson România. Anca a absolvit facultatea de Limbi Străine la Universitatea Bucureşti şi deţine o diplomă de traducător şi interpret de limba engleză şi franceză. Ulterior, a urmat un master în Comunicare şi Relaţii publice la SNSPA şi ISIT, Paris.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Danone,
România,
director de marketing
/actualitate/danone-romania-are-un-nou-director-de-marketing-9135000
9135000
comments powered by Disqus

Aleph Story. De ce sunt mici salariile atât de mici în România?

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.