Cum si-a crescut Heineken vanzarile cu 7% in valoare in 2010
Heineken Romania, unul dintre cei mai mari berari de pe piata autohtona, raporteaza o crestere de 7% a cifrei de afaceri pentru prima jumatate din 2010, comparativ cu aceeasi perioada din 2009, ajungand la 542 milioane de lei (brut) si 451 milioane de lei (net).
"In primul semestru al acestui an, am continuat sa investim in marcile noastre si ne-am concentrat pe activele de baza ale companiei. In plus, ne-am imbunatatit abilitatea de a genera lichiditati printr-o revizuire atenta a investitiilor, prin programele de management al costurilor si prin managementul capitalului de lucru", a declarat Jan Derck van Karnebeek, general manager Heineken Romania.
Conform Asociatiei Berarii Romaniei, in primele sase luni din 2010, piata berii din Romania a scazut cu aproximativ 11%, comparativ cu perioada similara a anului trecut, fiind afectata de scaderea puterii de cumparare. Recesiunea economica a determinat unele schimbari in comportamentul de consum, multi alegand sa consume bere acasa, in detrimentul consumului in oras.
Pe piata berii cele mai mari companii sunt Ursus Breweries, Heineken Romania, Bergenbier si URBB.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro