Cum si-a crescut Heineken vanzarile cu 7% in valoare in 2010

Postat la 14 septembrie 2010 17 afişări

Heineken Romania, unul dintre cei mai mari berari de pe piata autohtona, raporteaza o crestere de 7% a cifrei de afaceri pentru prima jumatate din 2010, comparativ cu aceeasi perioada din 2009, ajungand la 542 milioane de lei (brut) si 451 milioane de lei (net).

"In primul semestru al acestui an, am continuat sa investim in marcile noastre si ne-am concentrat pe activele de baza ale companiei. In plus, ne-am imbunatatit abilitatea de a genera lichiditati printr-o revizuire atenta a investitiilor, prin programele de management al costurilor si prin managementul capitalului de lucru", a declarat Jan Derck van Karnebeek, general manager Heineken Romania.

Conform Asociatiei Berarii Romaniei, in primele sase luni din 2010, piata berii din Romania a scazut cu aproximativ 11%, comparativ cu perioada similara a anului trecut, fiind afectata de scaderea puterii de cumparare. Recesiunea economica a determinat unele schimbari in comportamentul de consum, multi alegand sa consume bere acasa, in detrimentul consumului in oras.

Pe piata berii cele mai mari companii sunt Ursus Breweries, Heineken Romania, Bergenbier si URBB.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
FMCG,
Heineken,
bere,
vanzari
/actualitate/cum-si-a-crescut-heineken-vanzarile-cu-7-in-valoare-in-2010-7227414
7227414
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.