Cum poate o companie să-şi crească businessul devenind partener Bitdefender - unul dintre cei mai mai producători de soluţii de securitate IT la nivel global

Postat la 13 aprilie 2021 53 afişări

Advertorial

Cum poate o companie să-şi crească businessul devenind partener Bitdefender - unul dintre cei mai mai producători de soluţii de securitate IT la nivel global

Pandemia de coronavirus a aruncat economia globală într-o cursă accelerată a digitalizării, în care companii, instituţii de stat şi angajaţi au fost nevoiţi să treacă peste noapte aproape la un nou mod de a colabora, de a face business şi de a accesa şi transfera date, indiferent ca erau pregătite sau nu pentru această nouă situaţie. În noua lume în care datele circulă mai mult decât oricând între utilizatori şi infrastructuri de date, a apărut o nouă urgenţă: protecţia acestor date şi infrastructuri. Bitdefender, unul dintre cei mai mari jucători globali din industria de securitate cibernetică, şi-a regândit programul pentru parteneri pentru a-i ajuta să fructifice oportunităţile de business generate de adopţia accelerată a tehnologiei din toate sectoarele de activitate.

Ion Georgescu, Distribution Operations Manager în cadrul Bitdefender pentru România şi Moldova, explică paşii pe care o companie trebuie să îi facă pentru a deveni partener şi beneficiile aduse de relaţia cu Bitdefender, în contexul schimbărilor impuse de pandemie.

“În luna ianuarie 2020, făceam planuri strategice cu partenerii, alocam bugete de marketing, defineam strategiile alături de aceştia - ce tipuri de acţiuni să facem pe parcursul anului, cum să îmbunătăţim comunicarea şi cum să ne apropiem mai mult de clienţii acestora. Bineînţeles, nimeni nu ştia ce va însemna pandemia, ce impact va avea în procesele de business şi în cele sociale”, a precizat Georgescu: “Aveam să aflăm apoi în luna martie că trebuie să ne adaptăm cu toţii la un nou mod de viaţă, să echilibrăm timpul personal şi cel de profesional din perspectiva lucrului de acasă.”

“Zona de digitalizare a companiilor ne-a oferit poate un subiect tabu. Pe măsură ce pandemia globală a continuat să schimbe aceste tipare sociale, iar industriile să se redefinească, să ne redefinim un nou mod de viaţă şi cum să facem business, noi, cei de la Bitdefender, am reuşit să rămânem deplin concentraţi şi să fim alături de această digitalizare forţată a companiilor. Trebuie să recunoaştem că multe dintre companii nu au fost pe deplin pregătite să treacă atât de repede într-un proces de digitalizare, de a adopta noi tehnologii, de a crea inovaţie şi că businessul realizat în intimitatea companiei s-a transformat într-un business făcut de angajat acasă.”

Odată implementat modul de lucru de la distanţă, pentru companii au apărut o serie de întrebări legate de securitate IT, acces la informaţii şi cât de bine sunt pregătite să preîntâmpine ameninţările şi atacurile cibernetice.

“Anul 2020 a devenit critic pentru că expunerea acestor organizaţii la atacurile cibernetice chiar s-a extins considerabil. Atacurile au devenit tot mai persistente şi companiile au trebuit să vadă ce se întâmplă cu angajaţii care accesează de acasă datele de firmă din diferite reţele wireless care nu sunt la fel de bine securizate ca cele de la birou sau cu cei care folosesc platforme de colaborare nesecurizate pentru transmiterea de documente şi date. Automat, acestea au deschis breşe de securitate. Din acest punct de vedere, companiile au pregătit un plan forţat de achiziţii de soluţii de securitate, de echipamente hardware şi au început să implementeze noi politici de securitate din această perspectivă a lucrului de acasă”, a subliniat Ion Georgescu.

Ca atare, compania Bitdefender a fost la rândul ei nevoită să schimbe strategia pe zona de parteneriate.

„În programul de parteneri ne reinventăm constant pentru că vorbim despre locul în care partenerii existenţi sau cei care vor să devină parteneri împărtăşesc o experienţă proprie vor avea parte de acces şi support Bitdefender 24/7. Punem la dispoziţie patru piloni foarte importanţi - transparenţă, acces la tehnologia numărul unu din punct de vedere al securităţii cibernetice, educaţie prin academia Bitdefender şi, nu în ultimul rând, profitabilitate”, a menţionat managerul Bitdefender.

Fiecare partener Bitdefender are un anumit statut - bronze, silver sau gold, iar pentru a ajunge să îl obţină trebuie să prin mai multe etape – de la definirea unui plan de afaceri, la cât mai multe certificări pentru echipele de vânzări şi pentru echipele tehnice care implementează soluţiile la clienţi.

“Un partener certificat, autorizat să promoveze soluţiile Bitdefender, să configureze şi să instaleze soluţiile Bitdefender la un client trebuie să aibă în spate knowledge-ul Bitdefender pe care noi încercăm să îl transmitem cât mai eficient”, a punctat Ion Georgescu, adăugând că Bitdefender le pune la dispoziţie partenerilor o serie de workshop-uri de tip hands-on şi un program numit “certification day”.

“Sunt programe pe care le-am implementat de anul acesta cu ajutorul celor patru distribuitori din România. Partenerii au acces la laboratoare hands-on - timp de 4 ore, alături de un trainer certificat Bitdefender, pot testa, configura şi să facă deployment într-o infrastructură. Pot de asemenea, să fie provocaţi pentru că niciodată nu putem spune că totul va fi foarte simplu atunci când instalezi o soluţie şi că nu vei avea provocări într-o infrastructură. Încercăm să ne depăşim limitele şi în urma acestor ore de studiu să dăm şi un examen în platforma Bitdefender. Toate acestea se transformă într-o diplomă recunoscută Bitdefender pe care am remarcat că o cer clienţii pentru a vedea dacă partenerul este certificat în zona de securitate.”

Bitdefender le alocă totodată partenerilor şi un buget dedicat pentru activităţile de marketing şi promovare a soluţiilor sale.

Anul trecut, Bitdefender a primit o cerere foarte mare pentru certificări dedicate soluţiilor de business de tip high-end – GravityZone Elite, GravityZone Ultra Plus, detecţie şi răspuns la incidente şi GravityZone Cloud MSP Security (soluţie integrată de protecţie pentru mediile de lucru fizice, virtuale şi hibride).

“Partenerii noştri au venit către noi ca să îi ajutăm să se certifice şi să înţeleagă unde tehnologiiile Bitdefender, precum cele de tip sandbox, hyper detect, application control, machine learning, îi pot ajuta în infrastructurile clienţilor”, a punctat Ion Georgescu.

Ca urmare a digitalizării forţare dictate de pandemie, Bitdefender şi-a consolidat şi extins anul trecut canalul de parteneri şi şi-a majorat vânzările în contextual cererii tot mai mari pentru soluţii de securitate IT.

“Pe de-o parte partenerii activi au avut un volum crescut de vânzări, iar pe de altă parte parteneri inactivi s-au activat, iar în plus Bitdefender a reuşit să atragă şi noi parteneri în reţeaua sa. Am avut o creştere de peste 40% în reactivarea partenerilor inactivi. Avem parteneri noi lună de lună prin intermediul distribuitorilor care reuşesc să aducă constant parteneri noi”, a menţionat el. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
bitdefender,
business

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.