CSR 2022. Sprijin pentru România - Mastercard România (în parteneriat cu Edenred, Sodexo şi Up România)

Postat la 29 decembrie 2022 73 afişări

CSR 2022.  Sprijin pentru România - Mastercard România (în parteneriat cu Edenred, Sodexo şi Up România)

Motivaţie:

Programul „Sprijin pentru România”, dezvoltat alături de Edenred, Sodexo şi Up România, are la bază un act normativ, aprobat de Guvernul României în mai 2022, care are scopul instituirii unor măsuri temporare, în perioada 1 iunie-31 decembrie 2022, pentru sprijinul material al unor categorii de populaţie vulnerabile. „Companiile au posibilitatea şi puterea să producă impact pozitiv în comunităţile în care sunt prezente, dar şi responsabilitatea să se dezvolte într-un mod sustenabil. Pentru Mastercard, această abordare este definită de principiul «doing well by doing good» ce conectează toţi stakeholderii companiei, pentru a construi un viitor mai bun”, sunt de părere reprezentanţii Mastercard România.

Descrierea proiectului:

Programul ţinteşte pensionarii, persoanele cu dizabilităţi, familiile cu venituri mici şi persoanele fără adăpost. Aşadar, beneficiarii programului sunt persoanele vulnerabile din punct de vedere economic şi/sau în risc de sărăcie extremă, care au nevoie de sprijin material să traverseze această perioadă economică dificilă, din cauza crizelor generate de pandemie, liberalizarea preţurilor la energie, contextul geopolitic actual, majorarea costurilor de trai. În cadrul programului, aproximativ 2,5 milioane de români vor primi, până la finalul anului 2022, 1.000 de lei, prin patru plăţi a câte 250 de lei, direct pe card, pentru a putea cumpăra alimente sau o masă caldă. Pe lângă sprijinul financiar direct asigurat beneficiarilor, programul are avantaje şi pentru comercianţi, datorită sumelor pe care le atrag şi care vor determina o creştere a cifrei de afaceri. Cardurile sociale „Sprijin pentru România” pot fi folosite în peste 25.000 de magazine şi restaurante din România.

Rezultate:

Programul „Sprijin pentru România” marchează o premieră naţională, fiind cel mai amplu program social în cadrul căruia se folosesc plăţi digitale şi se debursează banii pe instrumente electronice de plată. Mastercard, alături de partenerii programului, a construit o amplă campanie educaţională, astfel încât instrumentele de plată electronice să fie înţelese şi folosite corespunzător, sporind probabilitatea de a fi utilizate şi în viitor, în detrimentul numerarului, care nu este trasabil. Spotul TV de promovare a programului a fost vizionat de peste 2,7 milioane de persoane la nivel naţional, cel puţin o dată, în timp ce aproape 1 milion de persoane au auzit spotul la radio. În plus, aproximativ 1.500 de magazine de proximitate, incluse în reţeaua emitenţilor de tichete sociale, au decis deja să îşi instaleze dispozitive POS, contribuind la extinderea reţelei de acceptare a plăţilor electronice la nivel naţional.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
CSR 2022,
Social,

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.