CSR 2022. Employee Community Fund - Adobe România

Postat la 29 decembrie 2022 195 afişări

CSR 2022. Employee Community Fund - Adobe România

Motivaţie:

Potrivit reprezentanţilor Adobe România, există numeroase cauze care merită susţinute şi o multitudine de nevoi ce trebuie rezolvate, iar ca un program din zona de CSR să aibă cu adevărat succes este important ca el să fie în acord cu valorile companiei, dar şi cu aşteptările şi dorinţele angajaţilor. Prin Employee Community Fund sunt susţinute asociaţii şi ONG-uri cu impact în diverse domenii: educaţie, sănătate, protecţia copiilor etc., iar Employee Community Fund implică direct angajaţii în alegerea cauzelor susţinute de companie, pentru ca ei să simtă că părerea lor poate face diferenţa reală în sprijinul unei comunităţi sau asociaţii. „Un raport al Hewitt and Associates arată că «responsabilitatea socială corporativă poate îmbunătăţi satisfacţia angajaţilor, oferind celor mai implicaţi un motiv să rămână şi să muncească mai productiv». În timp ce companiile îşi doresc angajaţi productivi, motivaţi, fericiţi şi loiali, angajaţii îşi doresc să evolueze profesional, dar şi personal, să simtă că munca lor este relevantă, să ajute, să fie buni profesionişti, dar şi responsabili social”, susţin reprezentanţii companiei.

Descrierea proiectului:

Adobe România a gândit, creat şi dezvoltat special un program prin care angajaţii se pot implica în jurizarea proiectelor înscrise din comunitatea locală şi pot decide ce proiecte să primească câte un grant de 20.000 de dolari din partea companiei. În urma votului de anul acesta de la angajaţi, prin programul Employee Community Fund, şapte asociaţii, respectiv Asociaţia Lindenfeld, Asociaţia GO-AHEAD, Asociaţia The Social Incubator, Asociaţia Pădurea Copiilor, Asociaţia Help Autism, Asociaţia MagiCAMP, Asociaţia pentru Sprijinirea Pacienţilor cu Tuberculoză Multidrog-Rezistentă (ASPTMR), au fost sponsorizate cu 20.000 de dolari fiecare, valoarea financiară a investiţiei în acest proiect ajungând, astfel, la 140.000 de dolari.

Rezultate:

Proiectul Employee Community Funding are un impact pozitiv şi direct asupra asociaţiilor şi ONG-urilor implicate, însă un aspect important de menţionat este impactul asupra comunităţii, în arii precum: educaţie – prin proiecte precum cel organizat împreună cu ONG-ul Go Ahead – unul dintre câştigătorii grantului Adobe de 20.000 de dolari din acest an, un proiect în care angajaţii Adobe vor participa ca speakeri care să inspire prin povestea lor elevele şi cadrele didactice; cultură şi dezvoltare personală/profesională – prin proiecte precum cel organizat împreună cu World Vision, prin care angajaţii Adobe oferă meditaţii la engleză şi matematică elevilor din diferite licee, dar şi consiliere pentru dezvoltarea profesională şi personală a acestora; accesibilitate – oferă posibilitatea asociaţiilor implicate de a accesa arii mai extinse şi mai multe zone defavorizate pentru a oferi ajutor persoanelor care au nevoie de sprijin, fie el financiar, fie educaţional; mediul înconjurător –  prin proiecte precum cele de plantare a copacilor (Plantăm Fapte Bune în România şi Pădurea Copiilor).

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
CSR 2022,
Social,

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.