CSR 2022. Campania „Zilele Protecţiei Solare” - L'Oréal România

Postat la 13 ianuarie 2023 111 afişări

CSR 2022. Campania „Zilele Protecţiei Solare” - L'Oréal România

Motivaţie:

Potrivit reprezentanţilor L'Oréal România, care citează datele skincancer.org, 99% din cazurile de melanom sunt vindecabile, dacă acestea sunt descoperite la timp, iar pentru acest lucru, prevenţia este un pas esenţial. „În Europa, anual sunt declarate decedate peste 27.000 de persoane din cauza cancerului de piele (GLOBOCAN 2018), iar în România mortalitatea este peste media europeană, indicând faptul că boala este depistată mai târziu, în stadii mai avansate. Cea mai eficientă metodă de prevenire a melanomului este, potrivit medicilor dermatologi, verificarea constantă a aluniţelor.” În acest context, La Roche-Posay desfăşoară de peste 12 ani o campanie naţională prin care românii îşi pot verifica gratuit aluniţele. Lansată în 2011, campania „Zilele Protecţiei Solare” este un program de educare, prevenţie şi conştientizare a riscului de expunere neprotejată la soare şi a apariţiei melanomului. În cadrul acestei campanii, brandul La Roche-Posay oferă consultaţii gratuite pentru verificarea aluniţelor de către medicii dermatologi, implicaţi voluntar.

Descrierea proiectului:

În 2022, campania „Zilele Protecţiei Solare” a debutat în aceeaşi perioadă cu startul campaniei globale EuroMelanoma Day (mai) şi a fost activă timp de patru luni. Luând în considerare obiectivul de a face dermatologia accesibilă tuturor, pe lângă consultaţiile gratuite care s-au desfăşurat în cabinetele medicilor dermatologi, La Roche-Posay a creat o caravană mobilă care, timp de şase săptămâni, a fost amplasată în proximitatea unor zone cu trafic intens, ajungând astfel la cât mai mulţi pacienţi. În cadrul caravanei, alături de medici dermatologi, au fost efectuate consultaţii gratuite ale aluniţelor.

Rezultate:

În cadrul campaniei desfăşurate în 2022 au participat peste 370 de medici dermatologi din 55 de oraşe şi au fost consultaţi peste 8.300 pacienţi (Ă80% vs. 2021). Au fost descoperite peste 324 de leziuni suspecte şi 95 de cazuri de melanom. În opinia reprezentanţilor L'Oréal România, implicarea companiilor din România în proiecte de responsabilitate socială este crucială, deoarece aceste acţiuni sunt o parte integrantă a societăţii şi joacă un rol critic în modelarea acesteia. „Odată cu puterea economică vine şi o mai mare răspundere de a avea un succes sustenabil, de a contribui la soluţionarea celor mai presante provocări de mediu şi sociale.”

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.