CSR 2022, anuarul Business Magazin dedicat responsabilităţii sociale. Cum vor companiile din România să schimbe societatea în bine? Farm x CSR caravanele „Sănătate pentru fiecare comunitate” - PENNY

Postat la 26 decembrie 2022 64 afişări

CSR 2022, anuarul Business Magazin dedicat responsabilităţii sociale. Cum vor companiile din România să schimbe societatea în bine? Farm x CSR caravanele „Sănătate pentru fiecare comunitate” - PENNY

Motivaţie:

Reprezentanţii PENNY România consideră că, dacă ne dorim o societate mai bună atât din punct de vedere economic, cât şi social, este nevoie să ne implicăm cu toţii şi să susţinem cauzele care pot determina schimbarea. „Am înţeles acest lucru şi vom sprijini în continuare iniţiativele de acest fel. PENNY este o companie care acţionează cu grijă faţă de comunităţile în care activează şi susţine dezvoltarea acestora. Având această promisiune de brand, am iniţiat proiectul propus în parteneriat cu organizaţia Salvaţi Copiii România”, notează reprezentanţii companiei. Proiectul Farm x CSR caravanele „Sănătate pentru fiecare comunitate” a vizat un număr de aproximativ 450 de fete şi femei vulnerabile din zone rurale defavorizate din trei judeţe: Braşov, Iaşi şi Constanţa. „Am ales să ne adresăm acestui grup vulnerabil deoarece ne dorim ca nou-născuţii şi mamele lor din zonele rurale să aibă mai uşor acces la informaţii şi la serviciile medicale de care au nevoie.”

Descrierea proiectului:

Campania a avut la bază următorul mecanism: la fiecare jucărie cumpărată, PENNY a donat 1 leu către organizaţia nonguvernamentală Salvaţi Copiii. Prin intermediul acestui parteneriat, au fost organizate caravanele „Sănătate pentru fiecare comunitate”, care au mers în zone rurale defavorizate din România şi au oferit asistenţă sociomedicală pentru tinere femei şi viitoare mame. Caravanele au integrat servicii locale din sfera medicală, socială şi educaţională, dar şi donări de produse. Până acum, caravanele „Sănătate pentru fiecare comunitate” au mers în zone din judeţele Constanţa şi Iaşi. „Am comunicat această campanie atât extern, cât şi intern prin realizarea unor materiale video şi colaborarea cu o serie de influenceri şi KOLs PENNY, care sunt părinţi şi care sunt interesaţi de cauze umanitare. Cu ajutorul acestor influenceri, am reuşit să ajungem la zeci de mii de persoane, care, astfel, au aflat despre această cauză şi au ales să o sprijine, achiziţionând jucăriile înscrise în campanie.” Nevoia de sprijin medical şi educaţional este în continuare mare în multe zone rurale ale României subliniază reprezentanţii PENNy. De aceea, cea de-a treia caravană din cadrul acestui proiect va avea loc în octombrie, în judeţul Braşov.

Rezultate:

Aproximativ 450 de fete şi viitoare mame au beneficiat de sprijin sociomedical care a constat în: access la servicii de sănătate, planificare familială şi îngrijire pediatrică. În plus, în cadrul campaniei cu influenceri au fost înregistrate 126.194 de interacţiuni şi 419.802 vizualizări, iar reach-ul total a fost de 1,6 milioane. De asemenea, după prima caravană care a mers în Negru-Vodă (judeţul Constanţa), compania a trimis şi comunicat de presă care a avut peste 160 de apariţii. Lista proiectelor în care compania s-a implicat, împrenă cu ONG-urile partenere, include Habitat for Humanity – Cantina pentru centrul social Buftea, parteneriatul cu Banca de Alimente şi ajutorul acordat pentru prima linie printr-un parteneriat cu Solidar Social.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.