CROWDFUNDING, o nouă tendinţă pe internet: Metoda strângerii de fonduri online a cunoscut o creştere explozivă

Postat la 09 aprilie 2013 22 afişări

Finanţarea de proiecte şi a unor companii tinere prin apeluri lansate pe internet pentru strângere de fonduri ("crowdfunding") a cunoscut o creştere explozivă anul trecut, potrivit unui studiu publicat de cabinetul de cercetări de piaţă Massolution.

CROWDFUNDING, o nouă tendinţă pe internet: Metoda strângerii de fonduri online a cunoscut o creştere explozivă

 Aproximativ 2,7 miliarde de dolari au fost investite astfel în 2012, o cifră care reprezintă o creştere cu 81% faţă de 2011. Din această sumă, "partea leului" (95%) a revenit Americii de Nord (1,6 miliarde de dolari) şi Europei (945 milioane de dolari).

Acest tip de finanţare participativă are toate şansele să continue să progreseze, pentru a ajunge la peste 5 miliarde de dolari în acest an, potrivit directorului general al companiei Massolution, Carl Esposti.

Anul trecut, aproximativ 30% din investiţii au mers mai ales către proiecte sociale şi filantropice, 16,9%, către companii, 11,9%, către filme şi teatru şi 7,5%, către muzică.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/crowdfunding-o-noua-tendinta-pe-internet-metoda-strangerii-de-fonduri-online-a-cunoscut-o-crestere-exploziva-10724116
10724116
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.