CROWDFUNDING, o nouă tendinţă pe internet: Metoda strângerii de fonduri online a cunoscut o creştere explozivă
Finanţarea de proiecte şi a unor companii tinere prin apeluri lansate pe internet pentru strângere de fonduri ("crowdfunding") a cunoscut o creştere explozivă anul trecut, potrivit unui studiu publicat de cabinetul de cercetări de piaţă Massolution.
Aproximativ 2,7 miliarde de dolari au fost investite astfel în 2012, o cifră care reprezintă o creştere cu 81% faţă de 2011. Din această sumă, "partea leului" (95%) a revenit Americii de Nord (1,6 miliarde de dolari) şi Europei (945 milioane de dolari).
Acest tip de finanţare participativă are toate şansele să continue să progreseze, pentru a ajunge la peste 5 miliarde de dolari în acest an, potrivit directorului general al companiei Massolution, Carl Esposti.
Anul trecut, aproximativ 30% din investiţii au mers mai ales către proiecte sociale şi filantropice, 16,9%, către companii, 11,9%, către filme şi teatru şi 7,5%, către muzică.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro