Cristina Nicola, un economist din Arieşeni a ajuns la 100.000 lei cu o afacere cu produse tradiţionale pe care le vinde în magazine mici de cartier şi în Auchan

Postat la 10 februarie 2019 129 afişări

„Profitul înregistrat a fost puţin peste 46.000 lei.“

Cristina Nicola, un economist din Arieşeni a ajuns la 100.000 lei cu o afacere cu produse tradiţionale pe care le vinde în magazine mici de cartier şi în Auchan

Cristina Nicola, economist de pro­fesie, a decis să renunţe la cariera ce-i stătea în faţă şi să producă dulceţuri, siropuri, zacuscă ori zarzavaturi. În toamna anului 2016 a pornit compania Cămara Moţului, prin care realizează produse tradiţionale româneşti după reţete transmise şi păstrate de la bunică la mamă şi de la mamă la nepoată. Acestea sunt comercializate în magazinul online al companiei, în magazine mici de cartier din ţară şi în Auchan Afi Cotroceni din Bucureşti.

„Vânzările pentru anul 2018 au depăşit aşteptările noastre şi au ajuns la 100.000 lei, iar profitul înregistrat a fost puţin peste 46.000 lei“, spune Cristina Nicola, fondatoarea brandului Cămara Moţului.

 

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
economist,
auchan,
cartier,
magazine

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.