Companii importante, precum Apple şi Starbucks, zguduite de strategia zero Covid a Chinei

Autor: Andreea Tobias Postat la 05 mai 2022 51 afişări

Companii importante, precum Apple şi Starbucks, sunt zguduite de strategia zero Covid a Chinei. Mai multe corporaţii internaţionale avertizează că tentativa Chinei de a controla virusul le afectează afacerile.

Shanghaiul a fost afectat de mai bine de o lună, multe persoane fiind izolate în ansambluri rezidenţiale. Beijingul este, de asemenea, în alertă din cauza COVID.

Apple a declarat că lockdown-ul va afecta probabil vânzările din trimestrul curent între 4 şi 8 miliarde de dolari (3,2 miliarde de lire sterline şi 6,4 miliarde de lire sterline), notează Sky News.

Există, de asemenea, o penurie continuă de cipuri pentru calculatoare.

Starbucks a declarat la începutul acestei săptămâni că vânzările din magazine din China au scăzut cu 23% în trimestrul care s-a încheiat pe 3 aprilie, comparativ cu acelaşi trimestru al anului trecut.

DuPont, care vinde inclusiv adezivi şi materiale de construcţii a declarat că a anticipat „principalele incertitudini externe din mediul macro, şi anume închiderile legate de COVID în China".

Şi Estee Lauder şi-a redus perspectivele pentru întregul an din cauza restricţiilor COVID din China şi a inflaţiei.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
companii,
covid,
china

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.