Companii importante, precum Apple şi Starbucks, zguduite de strategia zero Covid a Chinei
Companii importante, precum Apple şi Starbucks, sunt zguduite de strategia zero Covid a Chinei. Mai multe corporaţii internaţionale avertizează că tentativa Chinei de a controla virusul le afectează afacerile.
Shanghaiul a fost afectat de mai bine de o lună, multe persoane fiind izolate în ansambluri rezidenţiale. Beijingul este, de asemenea, în alertă din cauza COVID.
Apple a declarat că lockdown-ul va afecta probabil vânzările din trimestrul curent între 4 şi 8 miliarde de dolari (3,2 miliarde de lire sterline şi 6,4 miliarde de lire sterline), notează Sky News.
Există, de asemenea, o penurie continuă de cipuri pentru calculatoare.
Starbucks a declarat la începutul acestei săptămâni că vânzările din magazine din China au scăzut cu 23% în trimestrul care s-a încheiat pe 3 aprilie, comparativ cu acelaşi trimestru al anului trecut.
DuPont, care vinde inclusiv adezivi şi materiale de construcţii a declarat că a anticipat „principalele incertitudini externe din mediul macro, şi anume închiderile legate de COVID în China".
Şi Estee Lauder şi-a redus perspectivele pentru întregul an din cauza restricţiilor COVID din China şi a inflaţiei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro