CNA: Campania pentru PE, "pe bani" în emisiunile de promovare şi în spoturile electorale - oficial

Postat la 20 martie 2014 48 afişări

Candidaţii la alegerile pentru Parlamentul European (PE) se vor putea exprima, contra cost, în emisiunile de promovare electorală şi în spoturile electorale difuzate de televiziunile şi radiourile private, dar vor avea acces gratuit la posturile publice, potrivit unei Decizii adoptate joi de CNA.

CNA: Campania pentru PE, "pe bani" în emisiunile de promovare şi în spoturile electorale - oficial

 Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a adoptat, în şedinţa de joi, Decizia privind regulile de desfăşurare în audiovizual a campaniei electorale pentru alegerea membrilor din România în Parlamentul European.

Decizia a fost adoptată de membrii CNA cu unanimitate de voturi (Laura Georgescu, Viorel Vasile Buda, Florin Gabrea, Narcisa Iorga, Monica Gubernat, Christian Mititelu, Cristina Trepcea şi Răsvan Popescu) şi va intra în vigoare după publicarea sa în Monitorul Oficial.

Potrivit Deciziei CNA, campania electorală pe posturile de radio şi de televiziune, publice şi private, va începe pe 25 aprilie, ora 00.00, şi se va încheia pe 24 mai, ora 7.00.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/cna-campania-pentru-pe-pe-bani-in-emisiunile-de-promovare-si-in-spoturile-electorale-oficial-12299912
12299912
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.