Clienţii BCR au făcut tranzacţii prin telefon de 84 mil. euro

Autor: Ciprian Botea Postat la 19 martie 2013 17 afişări

Clienţii BCR, cea mai mare bancă locală după activele deţinute, au efectuat anul trecut tranzacţii prin telefon în valoare de 374 milioane de lei (84 mil. euro), în creştere cu 20% faţă de nivelul din 2011.

Clienţii BCR au făcut tranzacţii prin telefon de 84 mil. euro

Clienţii BCR, cea mai mare bancă locală după activele deţinute, au efectuat anul trecut tranzacţii prin telefon în valoare de 374 milioane de lei (84 mil. euro), în creştere cu 20% faţă de nivelul din 2011. Numărul operaţiunilor efectuate prin contact center au crescut în paralel cu 25% şi au ajuns la 1,3 milioane, potrivit datelor băncii. Clienţii care utilizează canalele alternative de internet şi phone banking pentru a efectua tranzacţii pot solicita suport tehnic şi de urgenţă prin intermediul serviciului de contact center. Tot prin contact center clienţii pot solicita credite şi carduri de credit.

Toate stirile sunt pe zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
BCR,
tranzactii prin telefon
/actualitate/clientii-bcr-au-facut-tranzactii-prin-telefon-de-84-mil-euro-10676656
10676656
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.