Cine este marele câştigător al campaniei „Alexandrion te face om!”

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 03 iunie 2015 415 afişări

Campania “Alexandrion te face om!”, derulată de Alexandrion Grup, liderul pieţei de băuturi spirtoase din România, a desemnat recent 93 de câştigători. 92 dintre aceştia au câştigat premiile zilnice în valoare de 500 de lei, în timp ce marele câştigător a primit cecul de 50.000 de euro, reprezentând contravaloarea unui apartament cu două camere şi a unui autoturism.

Cine este marele câştigător al campaniei „Alexandrion te face om!”

Campania s-a adresat tuturor consumatorilor finali, locaţiilor partenere (retail şi HoReCa) şi agenţilor distribuitorilor, mecanismul participare vizând produsele Alexandrion 5* (0,2l; 0,5l; 0,7l; 1l; 2l) şi Alexandrion 7* (0,7l şi 1l). Fiecare sticlă a avut ataşat un sticker cu cod unic, consumatorii putând să se înscrie în promoţie prin trimiterea codului prin SMS sau pe website-ul www.alexandriontefaceom.ro.

“Această campanie a fost una cu atât mai specială cu cât a avut în centru produsul care ne-a consacrat pe piaţa băuturilor spirtoase –Alexandrion”, a declarat Nawaf Salameh, preşedintele şi fondatorul Alexandrion Grup.

Înmânarea cecului a avut loc la Ploieşti, în cadrul unei întâlniri restrânse, la care au participat şi doi dintre jucătorii echipei de fotbal FC Petrolul Ploieşti: Toto Tamuz şi Mirel Bolboaşă. Alexandrion Grup este, începând din vara anului trecut, partenerul şi susţinătorul oficial al echipei de fotbal prahovene.

“Am participat cu speranţă, dar nu credeam că voi câştiga chiar premiul cel mare. Este o bucurie uriaşă pentru mine şi familia mea şi sunt recunoscător că am avut această şansă. Cu siguranţă, de acum, numele Alexandrion va fi asociat cu unul dintre cele mai fericite momente din viaţa mea”, a declarat Marius Grigorescu, câştigătorul premiului cel mare al campaniei “Alexandrion te face om!”

În cei 20 ani de prezenţă pe piaţa locală, Alexandrion Grup a creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România. Portofoliul de produse al Alexandrion Grup cuprinde toate categoriile de băuturi spirtoase cerute pe piaţă, inclusiv băuturi tradiţionale româneşti. Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt Alexandrion 5* şi 7*, Vodka Alexander şi Vodka Kreskova, vinars Brâncoveanu XO, VS şi VSOP, afinata şi vişinata Saber. Compania are, în România, un număr de aproximativ 200 de angajaţi.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/cine-este-marele-castigator-al-campaniei-alexandrion-te-face-om-14395003
14395003
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.