Cine este antreprenorul care a avut ideea dezvoltării reţelei de magazine Lem's

Autor: Ioana Matei Postat la 01 iunie 2015 269 afişări

Cine este antreprenorul care a avut ideea dezvoltării reţelei de magazine Lem's

Adrian Rizea, directorul comercial al Lemet, a avut ideea de a deschide magazine cu marca Lem’s, iar ritmul rapid al inaugurărilor de magazine a fost factorul principal care a ridicat cifra de afaceri a companiei fondată de tatăl său, Alexandru Rizea, în 1991, în condiţiile în care vânzările din piaţa de mobilă au scăzut. Rizea s-a implicat în afacerea dezvoltată de părinţii săi la terminarea facultăţii (ASE), la acea vreme producătorul de mobile Lemet având 20 de angajaţi şi câteva magazine de specialitate, mai ales în Bucureşti. În 2010, anul apariţiei în catalogul "Tineri manageri de top" lansat de Business Magazin, fabrica înfiinţată la Câmpina ajunsese la hale de producţie de 30.000 mp, 250 de angajaţi şi venituri de 34 de milioane de euro. Brandul creat de Rizea anunţă noi lansări în continuare, iar în 2014 numărul magazinelor Lem’s a ajuns la 85, iar vânzările la 57,4 milioane de euro.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
magazine,
angajati,
bucuresti,
lansare,
vanzari
/actualitate/cine-este-antreprenorul-care-a-avut-ideea-dezvoltarii-retelei-de-magazine-lem-s-14377442
14377442
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.