LIVE: ZF Cei mai mari jucatori din economie. Timpul actiunii 2021

Cele mai responsabile companii din România: Ariston Thermo - Ariston Comfort Challenge

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 11 aprilie 2019 71 afişări

Cele mai responsabile companii din România: Ariston Thermo - Ariston Comfort Challenge

Motivaţie

Proiectul Ariston Comfort Challenge România are ca scop facilitarea accesului la apă caldă în cadrul instituţiilor de învăţământ, precum şi al centrelor dedicate vârstnicilor din întreaga ţară. Prin proiectul Comfort Challenge derulat în parteneriat cu Crucea Roşie Română şi susţinut de trei sportivi de anduranţă, compania şi-a propus să acopere nevoia de apă caldă resimţită în multe dintre unităţile de învăţământ şi locative, neechipate corespunzător cu sisteme de încălzire a apei.

Descrierea proiectului

Ariston Thermo România este filiala locală a companiei italiene Ariston Thermo Group, unul dintre liderii internaţionali în producţia şi furnizarea unei game complete de echipamente şi servicii destinate încălzirii şi producerii de apă caldă menajeră. Campania derulată în România a venit în contextul desfăşurării pe plan global a proiectului Ariston Comfort Challenge; prin intermediul partenerilor de la Crucea Roşie Română, au fost identificate peste 250 de instituţii de învăţământ, cămine de bătrâni şi centre de recuperare medicală din 32 de judeţe care nu deţineau echipamente corespunzătoare pentru încălzirea apei calde. În total, cele 250 de stabilimente deservesc peste 32.000 de copii şi bătrâni; în cadrul acestora au fost instalate, începând de toamna trecută, peste 400 de boilere electrice Ariston. 

Campania a demarat în toamna anului 2018 prin promovarea cauzei susţinute de Ariston de către trei sportivi de anduranţă care s-au alăturat proiectului – Alex Găvan, Avram Iancu şi Andrei Roşu. Până la finalul lunii noiembrie 2018 au fost donate şi livrate către locaţiile beneficiare toate boilerele necesare. De altfel, tot în luna noiembrie a fost pornită şi campania online de strângere de fonduri pe site-ul www.crucearosie.ro.

Rezultate

Campania derulată de Ariston a acoperit 32 de judeţe, identificând 250 de unităţi beneficiare; numărul persoanelor deservite de cele 400 de boilere instalate se ridică la 32.000.


Cifră de afaceri netă în anul 2017

199 mil. lei

Număr de angajaţi

100

Profit net în 2017

3,75 mil. lei

Intervalul de implementare a proiectului 2018 - prezent

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: De ce în Bucureşti nu se pot organiza mai multe concerte sau evenimente sportive, politice, sociale şi chiar economice. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.