Ce noutăţi au fost anunţate în cadrul conferinţei Google Marketing Live din San Francisco

Postat la 30 mai 2019 56 afişări

Zilele trecute, în San Francisco, a avut loc conferinţa Google Marketing Live, eveniment prin care Google anunţă noi produse şi servicii pe care le pune la dispoziţia marketerilor în 2019 pentru a creşte performanţa campaniilor pe care le reprezintă.

Ce noutăţi au fost anunţate în cadrul conferinţei Google Marketing Live din San Francisco

Prezentă la eveniment, Anabela Luca, fondatoarea agenţiei de performance marketing adLemonade şi trainer atestat Google, spune că „în perioada următoare, vom vedea multe beta-uri în ceea ce priveşte noi strategii de licitare, smart bidding pentru noi tipuri de conversii, lansarea unui nou tool de creare de video-uri scurte de promovare pentru advertiseri, dar şi noi opţiuni de segmentare a audienţelor şi de customizare a rapoartelor. La acestea se adaugă noi formate de reclame, noi medii în care sunt plasate reclamele, precum şi o evoluţie accelerată a machine learning, care vine la pachet cu campaniile de tip smart”.

Ea crede că, în viitorul apropiat, vom asista la o transformare a rolului agenţiilor de performance din zona tactică înspre cea de strateg şi consultant. „În acest context, agenţiile de digital marketing vor trebui să se reinventeze constant pentru a se adapta la nevoile clienţilor şi la soluţiile digitale disponibile, ba chiar să le anticipeze”, concluzionează Anabela Luca.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
google,
conferinta,
marketing

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.