Ce investiţii presupune extinderea pe plan internaţional pentru o agenţie de marketing digital

Autor: Andra Stroe Postat la 26 iunie 2023 43 afişări

Ce investiţii presupune extinderea pe plan internaţional pentru o agenţie de marketing digital

Parteneră în cadrul summitului GYDA de la Londra, agenţia autohtonă de marketing digital adLemonade se numără printre businessurile româneşti care îşi oferă serviciile peste hotare. Potrivit reprezentanţilor afacerii, agenţiile româneşti de servicii digitale sunt din ce în ce mai recunoscute pe plan european pentru calitatea serviciilor lor şi abordarea lor inovatoare şi centrată pe client. „Ele sunt percepute ca agenţii competitive şi profesionale, care oferă soluţii creative şi eficiente pentru clienţi din diverse industrii. Noi, la adLemonade, în calitate de Google Premier Partner, ne mândrim să fim parte din top 3% agenţii partenere Google la nivel mondial. Momentan există doar 3.026 agenţii Google Premier Partner în toată lumea, iar noi suntem una dintre acestea."

Potrivit lor, expansiunea pe plan internaţional a necesitat investiţii semnificative în oamenii din agenţie, în tool-uri, precum şi în tehnici avansate de marketing digital. „Am investit, de asemenea, în stabilirea parteneriatelor strategice şi în extinderea reţelei noastre internaţionale de clienţi."

Aproximativ 40% dintre clienţii adLemonade provin din străinătate, iar 60% sunt din România. „Avem clienţi din diverse ţări şi continente, cu o prezenţă semnificativă în Marea Britanie, Germania, Franţa şi Statele Unite ale Americii. Cei mai mulţi clienţi internaţionali provin din Marea Britanie din domenii precum home&deco, lifestyle, imobiliare, constructii, tehnologie si financiar”, menţionează Anabela Luca, CEO adLemonade.

În Marea Britanie, serviciile cele mai căutate de către clienţii agenţiei includ paid media şi paid social. „Dintre platformele pe care rulăm reclame, cele mai căutate sunt Google Ads, Meta Ads (Facebook şi Instagram), Bing Ads, dar vedem o cerere tot mai mare pentru Tiktok Ads şi Linkedin Ads. Clienţii internaţionali ai adLemonade provin dintr-o gamă variată de domenii de business, inclusiv home&deco, lifestyle, imobiliare, constructii, tehnologie si financiar. Avem expertiza necesară pentru a răspunde nevoilor specifice ale fiecărui domeniu şi a aduce rezultate eficiente cu ajutorul unei echipe dedicate de experţi cu peste 10 ani experienta in digital marketing”, spune Laura Popa, Head of International Clients la adLemonade.

În cadrul evenimentului care a adus în prim-plan viitorul agenţiilor de marketing digital la nivel european, agenţia autohtonă de marketing digital adLemonade, care a participat în calitate de partener, a evidenţiat trei tendinţe de top în digital marketing, care vor defini, potrivit reprezentanţilor businessului, viitorul agenţiilor digitale: personalizarea şi experienţa utilizatorului, inteligenţa artificială şi automatizarea şi colaborarea şi parteneriatele strategice.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
marketing,
investitii,
marea britanie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.