Campanie aniversară "MEDIAFAX - 20 de ani": cititorii, invitaţi să premieze anul care le-a plăcut
MEDIAFAX, cel mai mare furnizor român de informaţie generalistă şi de business, lansează, joi, campania aniversară "Mediafax-20 de ani", pentru a celebra împlinirea a două decenii de activitate, invitându-şi cititorii să "premieze" cu un "Like" cel mai bun an din ultimii 20 pe www.mediafax.ro/20ani.
Campania se desfăşoară pe www.mediafax.ro/20ani , unde utilizatorii au şansa de a călători în timp, rememorând evenimentele majore care au marcat istoria ultimilor 20 de ani şi care au fost relatate de MEDIAFAX. De la mineriada din 1991 şi isteria generată de concertul lui Michael Jackson în 1992 la uralele galeriei pentru echipa naţională de fotbal din 1994 şi prima alternanţă la putere din 1996, de la vremuri mai bune pentru România, cu aderarea la NATO şi UE, la momente dificile precum recesiunea, toate sunt reunite pe site-ul campaniei într-o călătorie în timp cu viteza informaţiei.
Tot pe www.mediafax.ro/20ani, în secţiunea "Like-a-Year", utilizatorii au posibilitatea de a da "Like" anului care le-a plăcut cel mai mult, cu care se identifică sau care le trezeşte cele mai multe nostalgii. În plus, pot comenta anul preferat pe pagina "Like-a-Year" de pe Facebook.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro