BRD a lansat serviciul de mobile banking. Cum funcţionează aplicaţia MyBRD Mobile

Postat la 19 noiembrie 2013 64 afişări

BRD Groupe Societe Generale a lansat, marţi, o aplicaţie care permite utilizatorilor să transfere sume de bani, să plătească facturile şi să obţină informaţii despre contul bancar, direct de pe telefonul mobil, şi anticipează 150.000 de clienţi în următorii trei ani.

BRD a lansat serviciul de mobile banking. Cum funcţionează aplicaţia MyBRD Mobile

 "În România, rata de penetrare a telefoniei mobile este de 120%, iar telefoanele inteligente au o pondere de 17% în totalul terminalelor. De asemenea, popularitatea şi rata de adopţie a tabletelor au crescut spectaculos, de la 10.000 în 2010 la 450.000 la finele acestui an. În prima jumătate a acestui an, vânzările de tablete au atins 200.000 de unităţi. În plus, numărul conexiunilor mobile la Internet este de aproximativ trei ori mai mare decât al celor fixe. În acest context, lansarea aplicaţiei MyBRD Mobile a venit ca un lucru firesc", a spus directorul de marketing şi management al produsele din cadrul BRD, Bogdan Spuza, într-o conferinţă.

El a adăugat că lansarea aplicaţiei permite clienţilor o economie semnificativă de timp, dar şi utilizarea unor opţiuni ce simplifică orice tranzacţie financiară.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/brd-a-lansat-serviciul-de-mobile-banking-cum-functioneaza-aplicatia-mybrd-mobile-11706945
11706945
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.