Bravo Europa, afaceri de 16,14 milioane de euro în primul semestru 2017

Autor: Florin Casota Postat la 23 august 2017 249 afişări

Bravo Europa, producător şi distribuitor specializat în soluţii metalice de acoperire şi placare, are cifră de afaceri consolidată de 16,14 milioane euro în primul semestru din 2017, în creştere cu 53% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2016.

Bravo Europa, afaceri de 16,14 milioane de euro în primul semestru 2017

De asemenea, în luna mai compania a înregistrat şi un record de vânzări, în valoare de peste 4 milioane de euro, acesta reprezentând cel mai bun rezultat înregistrat de la înfiinţare, potrivit unui comunicat de presă primit la redacţie.

”Această creştere s-a datorat, în cea mai mare masură, investiţiilor realizate de companie în 2016, respectiv creşterea capacităţii de producţie şi a capacitatii logistice, creşterea gamei de produse”, a declarat Adrian Minuţă, CEO BRAVO EUROPA.

În prima jumătate a anului, BRAVO EUROPA a continuat extinderea internaţională şi a intrat pe pieţele din Spania şi Portugalia, ajungând astfel la un număr de 16 ţări europene în portofoliul de activitate.

În prezent, grupul deţine 5 companii în România, Germania, Republica Cehă, Austria şi Bulgaria. În cursul anului trecut, în România şi Cehia grupul şi-a dublat capacitatea de producţie pentru principalele produse, iar în Germania a deschis o nouă platformă logistică. Cele trei platforme au crescut capacitatea de depozitare şi livrare cu peste 50%, înregistrând o imbunătăţire semnificativă a capacităţii de livrare prin creşterea numărului de magazine deservite, de la 554 în decembrie 2015 la peste 1500 în 2017.

Compania a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 27,67 milioane euro iar pentru anul în curs preconizează o cifră de afaceri de 36 de milioane euro, în creştere cu 30% faţă de anul precedent.

Pentru finalul lui 2017, principalele obiectivul  grupului este consolidarea poziţiei de furnizor lider al pieţei DIY în ţările în care grupul operează cu propriile companii: Germania, Republica Cehă, România, Austria şi Bulgaria, dar şi creşterea cotei de piaţă în celelalte ţări.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Adevăratul indicator al crizei: numărul de angajaţi din companii a coborât pentru prima dată sub 4 milioane de oameni. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Ioana Răduca, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.