BMW se inspiră de la magazinele Apple: Ce concept a adoptat producătorul auto

Postat la 12 februarie 2013 19 afişări

Reţeaua de retail a Apple, care a contribuit alături de calitatea produselor la succesul producătorului iPhone şi iPad, a devenit sursă de inspiraţie şi pentru alte companii, ultima care a adoptat un concept al Apple Store fiind BMW.

Producătorul german de maşini de lux a derulat teste la dealeri din Marea Britanie, iar acum introduce propria versiune a Apple "Genius Bar" în Europa, potivit portalului AdvertisingAge, preluat de Wall Street Journal.

Angajaţi ai "BMW Genius Everywhere", echipaţi cu iPad-uri şi pregătiţi special pentru a asista posibilii clienţi, vor furniza informaţii despre vehicule şi pachete de opţiuni, dar nu vor vinde maşini.

Specialiştii care vor consilia clienţii vor purta tricouri albe pe care va scrie "BMW Genius". Aceştia vor primi salariu şi nu comision din vânzări.

Programul merge cel mai bine atunci când maşinile sunt comandate în funcţie de preferinţele clientului, a declarat Ian Robertson, membru în board-ul BMW pentru vânzări şi marketing.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
BMW,
Apple,
concept,
producător,
auto
/actualitate/bmw-se-inspira-de-la-magazinele-apple-ce-concept-a-adoptat-producatorul-auto-10558157
10558157
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.