BMW se inspiră de la magazinele Apple: Ce concept a adoptat producătorul auto
Reţeaua de retail a Apple, care a contribuit alături de calitatea produselor la succesul producătorului iPhone şi iPad, a devenit sursă de inspiraţie şi pentru alte companii, ultima care a adoptat un concept al Apple Store fiind BMW.
Producătorul german de maşini de lux a derulat teste la dealeri din Marea Britanie, iar acum introduce propria versiune a Apple "Genius Bar" în Europa, potivit portalului AdvertisingAge, preluat de Wall Street Journal.
Angajaţi ai "BMW Genius Everywhere", echipaţi cu iPad-uri şi pregătiţi special pentru a asista posibilii clienţi, vor furniza informaţii despre vehicule şi pachete de opţiuni, dar nu vor vinde maşini.
Specialiştii care vor consilia clienţii vor purta tricouri albe pe care va scrie "BMW Genius". Aceştia vor primi salariu şi nu comision din vânzări.
Programul merge cel mai bine atunci când maşinile sunt comandate în funcţie de preferinţele clientului, a declarat Ian Robertson, membru în board-ul BMW pentru vânzări şi marketing.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro