Blugento, soluţia românească de tip SaaS bazată pe Magento

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 24 decembrie 2019 198 afişări

Blugento este singura soluţie de comerţ electronic de tip Software as a Service, bazată pe Magento, liderul platformelor de e-Commerce la nivel global.

Blugento, soluţia românească de tip SaaS bazată pe Magento

Descrierea inovaţiei:

Compania românească Blugento a dezvoltat un layer tehnic peste platforma Magento Open Source care permite dezvoltarea centralizată a soluţiei software şi oferirea acesteia unui număr mare de clienţi, distribuind investiţia în tehnologie către un număr mare de clienţi. S-a dezvoltat de asemenea un layer de hosting de ultimă generaţie folosind Kubernetes şi rulând pe Amazon Web Services care oferă o disponibilitate şi redundanţă crescută magazinelor, lucru în general disponibil doar proiectelor Enterprise. Astfel, Blugento oferă o platformă de eCommerce puternică pentru realiza­rea şi administrarea magazinelor online. Blugento este o soluţie de eCommerce de tip SaaS (software-as-a-service), pe bază de abonament, care are la bază tehnologia Magento şi care oferă toate funcţionalităţile de care are nevoie un magazin online performant. Prin platforma Blugento, antreprenorii accesează, într-un singur loc, pe lângă soluţia tehnică şi servicii precum: design şi configurarea tehnică a magazinului online, suport şi mentenanţă, găzduire în cloud, securitate & backupuri automate, consultanţă & training şi au un specialist tehnic dedicat pe proiectul lor. Din echipa care a dezvol­tat proiectul fac parte Sandu Băbăşan, antreprenor cu peste 14 ani experienţă de business şi care este este în prezent CEO al companiei Blugento SA şi Vlad Stănescu, CTO al companiei.

Elementul de noutate:

Oferirea Magento într-un format software-as-a-service, o soluţie cu funcţionalităţi Enterprise la un nivel de preţ de 50 de ori mai mic.

Efectele inovaţiei:

Blugento rulează peste 400 de magazine online pe un model de abonament, oferind comercianţilor o soluţie de ultimă generaţie şi management complet al acesteia la un preţ de 50 de ori mai mic decât o dezvoltare proprie, livrat de 6 ori mai rapid şi care astfel permite comercianţilor acestora creşterea accelerată a afacerii lor online.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.