Bilanţul Black Friday: vânzări peste aşteptări

Postat la 26 noiembrie 2012 29 afişări

Reţeaua de electroIT Flanco a anunţat rezultate peste aşteptări în campania Black Friday 2012, derulată în perioada 23-25 noiembrie. Flanco a înregistrat vânzări de 55 mil. lei, cu 80% mai mult decât la prima ediţie, pe o suprafaţă de vânzare cu 20% mai mare decât anul trecut. Peste 500.000 de vizitatori au trecut pragul magazinelor reţelei şi 100.000 dintre aceştia au ales cel puţin un produs din oferta Black Friday în cele trei zile de campanie.

"Am mobilizat resurse importante în zona operaţională, având experienţa anului trecut," a declarat Violeta Luca, CEO Flanco, care a mai spus că rezultatele au fost peste aşteptări

Cele mai căutate produse au fost din gamele premium; achiziţiile de ultrabook-uri au reprezentat 15% din totalul vânzărilor, faţă de ponderea de 2-3%, înregistrată în octombrie 2012. Televizoarele cu ecran plat şi diagonală mare şi maşinile de spălat cu capacitate mai mare de 7 kg şi funcţii tehnologice avansate s-au încadrat în acelaşi trend pozitiv.

Cele mai căutate produse din oferta Black Friday au fost televizoarele cu ecran plat, notebook-urile, tabletele, aparatele foto, maşinile de spălat şi produsele electrocasnice încorporabile.

În 2012, stocul produselor din oferta Black Friday de la Flanco a numărat peste 230.000 de unităţi pentru 1.000 de repere unice incluse în campanie, cu reduceri între 10% şi 60%. Doar în prima zi de campanie Black Friday, magazinele Flanco au generat vânzări cât într-o lună întreagă. Numai în primele zece ore peste 300.000 de clienţi au trecut pragurile magazinelor, un sfert dintre aceştia cumpărând cel puţin un produs.

Şi reţeaua Altex anunţa vineri că a înregistrat vânzări peste aşteptări cu ocazia Black Friday, respectiv cca. 6 milioane de euro.Conform calculelor făcute de Ziarul Financiar, vânzările totale generate de Black Friday de Altex, eMag, Flanco şi Domo - patru dintre cei mai mari retaileri electroIT de pe piaţă - au depăşit 44 milioane de euro; odată ce şi ceilalţi participanţi îşi vor anunţa rezultatele, suma totală a cheltuielilor realizate de clienţi s-ar putea apropia şi chiar depăşi 50 mil. euro.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Black Friday,
vânzări,
aşteptări
/actualitate/bilantul-black-friday-vanzari-peste-asteptari-10350123
10350123
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.