Beneficii in hotelurile de lux: avion privat, masina si iPad

Autor: Anca Arsene-Barbulescu Postat la 20 martie 2011 20 afişări

Hotelurile de lux au avut destul de putin de suferit de pe urma crizei din simplul motiv ca nu le spun niciodata nu clientilor.

"Cu bani poti obtine orice". Este sintagma dupa care se ghideaza cel mai mult in ultima vreme hotelurile de lux, dupa spusele lui Jan Freitag, analist in industria hoteliera.

Hotelurile de lux au inceput in ultimii ani sa includa tot mai multe beneficii in tarifele de altfel destul de piperate pe care le platesc clientii pentru o noapte de cazare. Si se asigura ca orice dorinta a acestora este indeplinita. In Turcia, un hotel de lux pune la dispozitia clientilor pe perioada sejurului un "inger", cum este numita persoana desemnata sa raspunda la intrebarile clientilor, sa mearga la cumparaturi pentru ei sau sa le organizeze petreceri.

Bineinteles, nu chiar totul este posibil, spune Freitag. Face referire la o intamplare legendara petrecuta intr-un hotel de cinci stele din Germania. Un client a vrut sa inchirieze un intreg parc de distractii pentru copilul sau, lucru pe care angajatii hotelului au increcat sa-l negocieze, insa n-au reusit.

Sursa foto: CNBC.com

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Beneficii,
hoteluri,
avion privat,
masina,
iPad
/actualitate/beneficii-in-hotelurile-de-lux-avion-privat-masina-si-ipad-8078487
8078487
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.