BCR a primit 31.900 de cereri de amânare a ratelor la credite, din care 80% sunt deja implementate

Autor: Claudia Medrega Postat la 10 mai 2020 181 afişări

BCR, a doua cea mai mare bancă de pe piaţa locală, a primit până în prezent 31.900 de cereri de amânare la plată a ratei la credit, din care aproape 80% sunt deja im­ple­mentate, potrivit in­for­maţiilor transmise de bancă.

BCR a primit 31.900 de cereri de amânare a ratelor la credite, din care 80% sunt deja implementate

„Am activat amânarea ratei la credit şi prin George (Mobile&Internet Banking), prin intermediul unui meniu special dezvoltat.“

BCR, a doua cea mai mare bancă de pe piaţa locală, a primit până în prezent 31.900 de cereri de amânare la plată a ratei la credit, din care aproape 80% sunt deja im­ple­mentate, potrivit in­for­maţiilor transmise de bancă.

„Am activat amâ­narea ratei la cre­dit şi prin George (Mobile & Internet Banking), prin intermediul unui meniu special dezvoltat.“

BCR susţine că a amânat şi plata pri­melor de asi­gu­rare, urmând ca sume­le afe­ren­te aces­tora să fie înca­sa­te în prima lună după expirarea amâ­nării. „În toată această pe­rioadă, clienţii rămân asiguraţi, astfel încât, în cazul producerii unui eveniment, aceştia beneficiază de asigurare.“

În ceea ce priveşte posibilitatea primirii pensiei pe card, BCR a transmis că a finalizat şi lansat un flux special pentru ca orice client să poată cere telefonic, la centrul de contact al băncii, activarea încasării pensiei pe card, precum şi livrarea cardului acasă. Fluxul include şi preluarea solicitării către Casa de Pensii şi e valabil inclusiv pentru cei care nu sunt clienţi BCR.

Până acum 85.000 de carduri au fost livrate gratuit, începând cu 15 martie şi a fost prelungită cu încă 2 luni perioada până la care BCR va trimite gratuit cardurile reînnoite la domiciliul clienţilor, respectiv în mai şi iunie, a transmis banca.

Totodată, BCR sus­ţi­ne că a im­ple­men­tat, „în premieră pentru o bancă“, ser­viciul de teleworking la ni­vel de Contact Cen­ter.

Astfel, 43 de agenţi au în­ce­put să preia, în re­gim de test, apelurile telefo­nice de acasă.

Un număr de peste 316.000 de apeluri au fost înregistrate la finele lunii aprilie în Contact Center-ul BCR, cu aproximativ 90% mai mult decât media lunară din 2019. BCR a finalizat pre­gătirea oamenilor din reţea pentru 3 noi centre regionale de Contact Center, în Iaşi, Timişoara şi Cluj.

„S-a produs cea de-a patra rotaţie a co­le­gilor din front-office. 50% dintre ei lucrează în condiţii de teleworking, în două echipe, iar 50% în front-office în sucursale, pentru a fi asi­gurate echipe de rezervă în caz de apariţie a unei situaţii de contaminare cu COVID19.“

Toate sucursalele BCR sunt complet func­ţionale, excepţie făcând unităţile banca­re care îşi desfăşoară activitatea în mall-uri şi în anumite clădiri de birouri.

BCR a lansat o nouă aplicaţie e-Token pen­tru autentificarea în George care simpli­fică întregul flux de înrolare şi autentificare.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
bcr,
amanare,
cereri,
credite

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.