Alibaba a ajuns la vânzări de 56 de miliarde de dolari în primele ore ale Singles' Day

Autor: Dorin Oancea Postat la 11 noiembrie 2020 58 afişări

Alibaba a ajuns la vânzări de 56 de miliarde de dolari în primele ore ale Singles' Day

Retailerul online Alibaba a declarat că comenzile pe platformele sale de comerţ electronic în timpul evenimentului de cumpărături Singles’ Day au depăşit 56 miliarde de dolari până miercuri dimineaţă, anunţă Reuters.

Cel mai mare eveniment de vânzări din lume, care eclipsează Black Friday şi Cyber ​​Monday din Statele Unite, durează patru zile în acest an şi, până acum, a adus vânzătorilor de 16 ori mai multe comenzi decât a avut Amazon la evenimentul de două zile Prime Day.

Performanţa este de bun augur pentru Alibaba Group Holding, care a pierdut aproximativ 10% din valoarea sa de piaţă săptămâna trecută, atunci când autorităţile de reglementare au eliminat listarea la bursă a fintechului Ant Group.

Evenimentul, lansat în 2009, ţine, de obicei, o singură zi, cu spectacole live şi care anul trecut a înregistrat un record de 38,4 miliarde de dolari. Anul acesta, la eveniment a participat, prin livestream, Katy Perry.

Pe lângă oferirea unor reduceri directe de preţuri, evenimentul vede cumpărătorii de pe numeroasele platforme ale Alibaba jucând jocuri mobile pentru oferte, combinând achiziţiile din magazine şi plasând comenzi în primele ore ale vânzării pentru a obţine cele mai bune oferte.

Peste 340 de firme, inclusiv Apple, L’Oreal şi Huawei Technologies au depăşit vânzări de 100 de milioane de yuani (15 milioane de dolari) în vânzări, iar 13 mărci au depăşit 1 miliard de yuani (150 de miliarde de dolari), a anunţat compania.

Analiştii se aşteaptă ca anul acesta să se înregistreze un boom pentru mărcile de lux, întrucât consumatorii obişnuiţi să meargă în străinătate pentru bunuri de ultimă generaţie au fost împiedicaţi de închiderea frontierelor din cauza pandemiei.

Companiile rivale JD.com Inc şi Pinduoduo Inc, precum şi firme precum Douyin organizează, de asemenea, evenimente de la Singles ’Day.

JD.com, care a început promoţiile pe 1 noiembrie, a anunţat comenzi record de 243,1 miliarde de yuani (36,7 miliarde dolari).

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
umparaturi,
eveniment,
anunt,
amazon,
black friday

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.