Agentiile de presa, intre provocarea internetului si constrangerile economice

Postat la 15 iunie 2010 59 afişări

Agentiile de presa se afla in prezent intre provocarea noilor tehnologii si constrangerile economice determinate de faptul ca isi vand produsele pe baza de abonament, au concluzionat participantii la o masa rotunda organizata in cadrul Zilei Agentiilor de Presa.

Discutia a fost moderata de directorul general al agentiei MEDIAFAX, Cristian Dimitriu.

La masa rotunda au mai participat redactorul-sef al agentiei RADOR, Carmen Ionescu, redactorul-sef al agentiei NewsIn, Catalina Chelu, Anca Teodorescu de la AFP Romania si Nicolae Dascalu, directorul Centrului de presa Basilica.

Acestia au incercat sa prezinte modul in care institutiile pe care le conduc s-au adaptat la conditiile noilor tehnologii.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
presa,
agentii,
internet
/actualitate/agentiile-de-presa-intre-provocarea-internetului-si-constrangerile-economice-6422624
6422624
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.