Primola: Ieftinirea reclamei in media este o oportunitate

Postat la 09 februarie 2010 15 afişări

Proprietarul producatorului Primola, al treilea mare brand pe segmentul tabletelor de ciocolata estimat la 120-150 mil. euro, a decis sa reia investitiile masive in publicitate pentru castigarea de cota de piata in acest an si spune ca reducerea pretului reclamelor in media este oportunitatea momentului.

Primola are o cota estimata de ZF la 13-15% pe piata tabletelor din ciocolata dominata de Kraft Foods cu Milka si Poiana. Compania si-a redus drastic investitiile in promovare in 2009, pierzand teren la capitolul vizibilitate in fata rivalului Kraft, care anul trecut raporta cresteri ale cotelor de piata pe segmentul tabletelor.

Amanunte pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
media,
reclame,
buget,
Primola
/actualitate/afaceri/primola-ieftinirea-reclamei-in-media-este-o-oportunitate-5488218
5488218
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.