Povestea tinerei care a inventat un nou tip de pantofi, apreciat de vedete precum Helen Mirren sau Pippa Middleton. Vezi câţi bani face din vânzarea lor

Autor: Georgiana Călin Postat la 06 ianuarie 2017 2108 afişări

Janet Leo, o tânără antreprenoare de 36 de ani din Marea Britanie, a transformat un impediment pe care îl întâlnea zilnic într-o afacere de 1 milion de lire sterline. Ea este fondatoarea încălţărilor pliabile Cocorose London, potrivite femeilor cu un stil de viaţă încărcat, care nu vor să facă rabat de la calitate în ceea ce priveşte stilul vestimentar, arată Daily Mail Online.

Încălţămintea britanică Cocorose London a fost înfiinţată în anul 2007, pe vremea când Janet Leo avea doar 26 de ani. La momentul respectiv, tânăra antreprenoare era angajată full time ca New Product Development Manager şi făcea naveta până la locul de muncă, iar incorfontul resimţit în încălţările cu toc pe durata transportului i-a oferit ideea de business. S-a gândit că o pereche de încălţări elegante, dar confortabile, pe care le-ar putea schimba la birou cu tocuri şi le-ar transporta în geantă, ar fi perfecte pentru ea, dar şi pentru orice femeie din lume.

„Naveta zilnică era o provocare fără sfârşit. Am fondat brandul cu unica misiune de a-mi face viaţa de zi cu zi mult mai uşoară”, declară antreprenoarea. Dar nu a fost simplu, mai spune aceasta, şi după aproape 100 de răspunsuri negative a primit şi unul pozitiv din partea unei fabrici. A lucrat în continuare ca angajată, având tot suportul şefilor săi în parcursul antreprenorial, dar şi al partenerului său, cu ajutorul căruia a crescut organic afacerea Cocorose London la 1 milion de dolari cifră de afaceri şi distribuţie în peste 30 de ţări. Încălţările se găsesc la preţuri cuprinse între 35 şi 110 lire sterline, fiind apreciate şi purtate de persoane publice precum Helen Mirren sau Pippa Middleton.

„Este un privilegiu să fiu creatoarea pantofilor pliabili, o nouă categorie pe piaţa mondială de încălţăminte, şi voi continua să dezvolt acest segment”, declară femeia. Afacerea Cocorose London a fost premiată cu titlurile The Great Retail Revival, House of Fraser’s Overall Winner şi Most Innovatove Product. De asemenea, Janan Leo colaborează cu The Royal Ballet din 2012 şi este partener oficial al British Academy Film Awards (BAFTA) din 2010.

Ea a mai fost selectată printre cei  patru antreprenori care l-au însoţit pe fostul ministru David Cameron într-o excursie la Milano Expo, ca reprezentat al afacerilor de succes din Marea Britanie. Recent, Janan Leo a fost finalistă la categoria Retail în competiţia Great British Entrepreneur Awards 2016.  

Vorbind despre viitorul brandului, care îşi va celebra a zecea aniversare, fondatoarea a declarat: „Aceasta a fost o călătorie antreprenorială minunată pentru mine. Planul este de a continua să creştem cifra de afaceri, în timp ce nu vom pierde din vedere esenţa Cocorose London - pantofi frumoşi şi practici, care aduc o notă de lux în viaţa ocupată a clientelor noastre”. 

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Adevăratul indicator al crizei: numărul de angajaţi din companii a coborât pentru prima dată sub 4 milioane de oameni. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Ioana Răduca, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.