Mihaela Nicola, The Group: Criza Toyota, un exemplu de vanitate fata de cea mai bine vanduta masina

Postat la 02 mai 2010 174 afişări

"A fost o voluptate a canalelor americane de stiri in a prezenta acest demers al Toyota ca pe o catastrofa ce va afecta brandul. E o chestiune de vanitate fata de cea mai bine vanduta masina din lume, dar si media s-au pliat pe starea si perceptia consumatorilor. A fost o criza, e drept, dar s-a trecut cu meticulozitate japoneza peste ea", este de parere Mihaela Nicola, CEO al The Group.

De fapt, dupa Nicola, rechemarea unor masini, oricat de multe, doar pe baza unui posibil (nici macar probabil) defect este un gest care pe termen lung va consolida increderea consumatorilor si va crea perceptia unei companii preocupate de siguranta clientilor si cu o abordare onesta a problemelor.

Citeste mai multe in "Toyota si rechemarile de masini sau cum comunici cand treci printr-o criza de imagine"

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
toyota,
criza,
Mihaela Nicola,
media,
marketing
/actualitate/afaceri/mihaela-nicola-the-group-criza-toyota-un-exemplu-de-vanitate-fata-de-cea-mai-bine-vanduta-masina-6067297
6067297
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.