Cum îţi poţi deschide un magazin de haine cu 10.000 de euro

Autor: Florin Casota, Mădălina Panaete Postat la 01 decembrie 2017 4513 afişări

Eşti pasionat de fashion, ai vrea să-ţi începi o afacere în acest domeniu, dar nu ştii de unde să începi? O soluţie ar putea fi deschiderea unui magazin în regim de franciză.

Cum îţi poţi deschide un magazin de haine cu 10.000 de euro

Lanţul de magazine cu îmbrăcăminte Motor Jeans, cu o istorie pe piaţa locală de peste 20 de ani, a ajuns anul trecut la 1,4 milioane de euro şi pentru anul acesta şi-a propus un rulaj de 2 milioane de euro, potrivit catalogului ZF "Catalogul Francizelor din România".

În prezent, brandul Motor Jeans este prezent în Bucureşti, Constanţa, Piteşti, Târgu-Mureş, iar pe lista expansiunii se află Ploieşti, Sibiu, Braşov, Cluj, Iaşi şi Timişioara. Magazinele comercializează o gamă variată de îmbrăcăminte, de la pantaloni, pulovere, geci, până la bluze, dar şi accesorii.

Investiţia iniţială într-un magazin Motor Jeans începe de la 10.000 de euro şi poate ajunge la 100.000 de euro. Compania nu percepe taxe de franciză, redevenţe lunare sau contribuţii la bugetul de marketing. Capitalul circulant de lucru trebuie să fie între 8.000 de euro şi 80.000 de euro.

Acum, pentru dezvoltarea reţelei Paradis Star, care deţine master franciza Motor Jeans pe plan local, este în căutarea unui investitor activ.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
magazin,
deschidere,
haine,
franciza,
refuz,
afaceri,
fashion,
motor

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.