Criza taie setea. Consumul de bere a scazut cu 11% in ciuda promotiilor

Postat la 09 septembrie 2010 19 afişări

Criza ii tine pe romani departe de terase si de rafturile cu bere ale magazinelor iar acest lucru se simte din in ce mai puternic in incasarile producatorilor de bere.

Chiar daca au incercat sa contracareze cu oferte speciale si noi produse, berarii au anuntat pentru prima jumatate a anului o scadere a vanzarilor cu 11%, la 7,4 milioane hectolitri in acest an de la 8,3 milioane hectolitri in aceeasi perioada a anului trecut.

"Romanii au continuat si in acest an sa aiba un comportament de consum conservator, perspectiva adancirii recesiunii economice punand si mai multa presiune pe bugetele personale. Cu toate acestea, este cert ca romanii iubesc berea, iar producatorii din

Cititi mai multe pe www.gandul.info

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
fmcg,
bere,
consum,
romani,
scadere,
recesiune
/actualitate/afaceri/criza-taie-setea-consumul-de-bere-a-scazut-cu-11-in-ciuda-promotiilor-7159668
7159668
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.