Criza taie setea. Consumul de bere a scazut cu 11% in ciuda promotiilor
Criza ii tine pe romani departe de terase si de rafturile cu bere ale magazinelor iar acest lucru se simte din in ce mai puternic in incasarile producatorilor de bere.
Chiar daca au incercat sa contracareze cu oferte speciale si noi produse, berarii au anuntat pentru prima jumatate a anului o scadere a vanzarilor cu 11%, la 7,4 milioane hectolitri in acest an de la 8,3 milioane hectolitri in aceeasi perioada a anului trecut.
"Romanii au continuat si in acest an sa aiba un comportament de consum conservator, perspectiva adancirii recesiunii economice punand si mai multa presiune pe bugetele personale. Cu toate acestea, este cert ca romanii iubesc berea, iar producatorii din
Cititi mai multe pe www.gandul.info
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro