Covalact are un plan de investitii de 1,3 mil. euro

Postat la 05 iulie 2010 121 afişări

Producatorul de lactate Covalact a lansat o noua campanie menita sa sporeasca notorietatea brandului Covalact de Tara si sa contribuie la cresterea cotei sale de piata. Sloganul noii campanii este “Covalact de tara. Prea bun. Prea ca la tara”.

In perioada 2010-2011, Covalact isi va continua planul de dezvoltare si va investi peste 1,3 milioane de Euro in cresterea calitatii produselor, diversificarea portofoliului, precum si marirea capacitatilor de productie si logistica. Compania a investit peste 1,5 milioane de euro in acest scop in ultimii doi ani. Covalact estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu peste 10% comparativ cu anul 2009, cand compania a inregistrat venituri de peste 25 milioane de euro.

Anul acesta Covalact va investi peste 1 milion de euro in campania de comunicare, cuprinzand activitati de cercetare de piata, creatie, productie, difuzare si sampling national pentru promovarea brandului.

In acelasi timp, compania are in plan extinderea distributiei la nivel national, atat prin intermediul marilor retele comerciale internationale prezente in Romania, cat si prin intermediul distribuitorilor. In prezent, compania are asigurata distributia la nivelul intregii tari, fiind prezenta in cele mai importante orase din Romania, iar pana la sfarsitul anului, accentul va fi pus si pe extinderea capacitatilor logistice.

Mihai Neagu, Sales & Marketing Director la Covalact spune ca in segmentul iaurturilor, "vom extinde in toamna gama de produse cu variantele cu fructe. De asemenea, de curand, Covalact a lansat produsele din gama Sana si Kefir sub brandul propriu".

Infiintata in anul 1969, Covalact este una dintre companiile cele mai importante pe piata romaneasca de produse lactate. In prezent, compania este detinuta de Fondul de investitii american SigmaBleyzer Southeast European Fund, care mai detine in Romania si brandul Lactate Harghita.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
marketing,
Covalact,
campanie,
publicitate,
investitii
/actualitate/afaceri/covalact-are-un-plan-de-investitii-de-1-3-mil-euro-6498783
6498783
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Ponderea contractelor de muncă plătite cu salariul minim a crescut de la 7,5% în 2011 la 31,5% în 2019. O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.